فرمانده نیروی انتظامی گفت:بیش از ۱۳ هزار پلیس کار امنیت زائران سرزمین نور را در استان خوزستان بر عهده دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی شامگاه گذشته  در اردوگاه شهید باکری خرمشهر گفت:در سال جاری بیش از ۶ میلیون نفر از یادمان های دفاع مقدس بازدید کرده اند که با اقدامات انجام شده،آمار تصادف و آسیب دیدگی نزدیک به صفر بوده است.

وی  افزود: همه نیروهای پلیس در کشور برای خدمت رسانی به کاروان های راهیان نور بسیج شده اند و بیش از ۱۳ هزار نفر از نیروهای پلیس کار تامین امنیت زائران سرزمین های نور را در استان خوزستان بر عهده دارند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: طبق هماهنگی های بین بخشی در ستاد مرکزی راهیان نور،کمیته ایمنی و امنیت به عهده نیروی انتظامی است و طبق آمار خوشبختانه از سال ۹۱ تا کنون ایمنی کاروان های راهیان نور و راه های منتهی به یادمان های دفاع مقدس در وضعیت بسیار خوبی قرار داشته است.

سردار اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی بیش از ۱۳هزار شهید،۲۰هزار جانباز و ۲هزار آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و ما با افتخار راه شهدایمان را ادامه می دهیم افزود: ما حافظان امنیت مردم هستیم،دفاع همچنان ادامه دارد،در برابر کسانی که نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند .

انتهای پیام/د

پلیس ضامن امنیت زائران سرزمین نور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.