هافبک ملی پوش تیم اسپانیا با سه گلی که برابر آرژانتین به ثمر رساند،رکوردهایی را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی اسپانیا در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه واندا متروپولیتانو مادرید با نتیجه 6-1 آرژانتین را در هم کوبید که سه گل را ایسکو هافبک رئال مادرید زد.

این هافبک 25 ساله با این هت تریک چندین رکورد در برابر آرژانتین ثبت کرد. او دومین گلزن اسپانیا در تیم لوپتگی است اما در تیم اصلی رئال مادرید جایی ندارد.
این اولین بازی ملی در واندا متروپولیتانو بود.

در سطح شخصی، این اولین هت تریک دوران حرفه ای ایسکو بود؛ او همچنین اولین بازیکن تاریخ اسپانیا است که سه گل به فاتح جام جهانی می زند.
برای این که مشخص شود کار ایسکو برابر آرژانتین کار کوچکی نبود،باید توجه داشت که - پیش از بازی سه شنبه شب، تنها شش بازیکن موفق به هت تریک  برابر آرژانتین شده اند: خوزه پیندیبرن (اروگوئه)، پله (برزیل)، صفت سوشیچ (یوگسلاوی)، خواکین بوترو (بولیوی)، ریوالدو و رونالدو (برزیل).


او یکی از معدود بازیکنانی است که با پیراهن لا روخا هت تریک کرده اند: پیش از این فقط سه بازیکن این کار را انجام داده بودند اما هیچ یک از آنها در برابر چنین حریف قدرتمندی نبوده است - مایکل (در برابر کره جنوبی در سال 1990)، گوئررو (برابر مالت و قبرس در سال های 1996 و 1999) و لوئیس انریکه (برابر سن مارینو در 1999).

قبل از اینکه لوپتگی به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شود، ایسکو تنها یک بار (در برابر بلاروس) گلزنی کرده بود و حتی یک پاس گل نداشت. از آن زمان به بعد، همه چیز تغییر کرده است.
او در مجموع 679 دقیقه بازی کرده و 9 گل به ثمر رسانده است – میانگین یک گل در هر 75.44 دقیقه .
انتهای پیام/

 رکورد شکنی ایسکو با هت تریک برابر آرژانتین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار