روزنامه دیاریو گل اسپانیا جذب نیمار را از اهداف اصلی فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید اسپانیا در نقل و انتقالات تابستانی دانست.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان روزنامه دیاریو گل اسپانیا اعلام کرد: جذب نیمار، فوق ستاره برزیلی تیم پاری سن ژرمن فرانسه از اهداف اصلی فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید اسپانیا در نقل و انتقالات تابستانی است.

با این وجود شنیده می شود کاپیتان سلسائو که این روزها دوران نقاهت را پشت سر می گذارد برای حضور در رئال مادرید ۶ شرط مطرح کرده است.

نیمار تمدید قرارداد ایسکو، هافبک خلاق کهکشانی ها با این تیم را جزء شرایط ویژه اش برای حضور در رئال می داند چراکه او علاقه مند است مانند زمان حضورش در بارسا هافبک بازی سازی مانند آندرس اینیستا طراحی حملات را برعهده بگیرد و نیمار را تغذیه کند.

تشکیل تیمی مقتدر برای جلوگیری از اتفاق های فصل جاری که در رئال مادرید افتاد، دومین شرط نیمار است.

فراهم شدن مقدمات کسب توپ طلا از سوی نیمار دیگر شرط این‌بازیکن برای حضور در جمع رئالی ها است.

شرط سوم جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید است چراکه او به هیچ وجه نمی خواهد مانند زمان حضورش در بارسلونا که زیرسایه لیونل مسی قرار داشت، این بار زیرسایه دارنده ۵ توپ طلای جهان برود‌.

انتخاب مربی بزرگی مانند مائوریسیو پوچتنیو، یواخیم لوو، ماکسیملیانو آلگری، یورگن کلوپ به جای زین الدین زیدان دیگر شرط مهاجم پاری سن ژرمن برای حضور در رئال است.

نیمار همچنین به مسئولان رئال مادرید اعلام کرده است باید همان دستمزدی که پاری سن ژرمن‌به او پرداخت می کند(۵۰ میلیون یورو در هر سال) به او بپردازند.

انتهای پیام/

 

جدایی رونالدو و زیدان از رئال مادرید به درخواست نیمار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۲۶ فروردين ۱۳۹۷
باریکلا به رئال مادرید
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۳:۲۶ ۲۵ فروردين ۱۳۹۷
شرط سومش خیلی مسخره است ، رئال تیم بزرگ و با سابقه ای است که حالا یک بازیکن بیاد شرط بذاره ، همون نیاد بهتره
عشق فقط cr7
Iran (Islamic Republic of)
سوگند
۱۳:۰۲ ۲۵ فروردين ۱۳۹۷
تو رو خدا تعارف نکن چیزه دیگه ای هم میخوای بکو اصلا به حضورت نیازی نیست سلطان حواشی برو به جهنم
آخرین اخبار