نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت:عملکرد سازمان اورژانس ۱۱۵ یزد قابل تحسین و فراتر از شاخص‌های کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛ موسوی بیوکی نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه با حضور در سازمان اورژانس ۱۱۵، ضمن دیدار با مدیریت و پرسنل این مرکز از واحد‌های مختلف بازدید کردند و در جریان نحوه‌ی خدمت رسانی و فرایند عملیات این مرکز قرار گرفتند.

 موسوی با اشاره به ارتقا جایگاه اورژانس پیش بیمارستانی و ارتقا جایگاه و منزلت نیرو‌های پرتلاش این حوزه گفت: بر خود لازم میدانم مصوبه مجلس در خصوص سازمان شدن اورژانس ۱۱۵ را به کلیه پرسنل این مجموعه شادباش گویم.

در این دیدار احمد دهقان ضمن تشکر از حضور نماینده مردم یزد و اشکذر در این سازمان به تشریح وظایف پرسنل این مرکز در سراسر استان پرداخت و بیان داشت با توجه به محدودیت‌های منابع، کسری و کمبود بودجه اورژانس پیش بیمارستانی رفع مشکلات، نیازمند توجه ویژه مسئولین و پیگیری از طریق راهکار‌های قانونی در مجلس شورای اسلامی است.

وی همچنین ضمن اشاره به موقعیت جغرافیایی یزد و آمار تصادفات جاده‌ای بالا، به خصوص افزایش ۳۹ درصدی حوادث ترافیکی در دور اول سفر‌های نوروزی امسال نسبت به سال گذشته، بیان داشت: خوشبختانه با راه اندازی اورژانس هوایی شاهد بهبود قابل توجهی، در ارائه خدمات اورژانسی بوده ایم.

در پایان این دیدار، نماینده مردم یزد واشکذر در خصوص رفع مشکلات این مرکز و هرگونه همکاری جهت ساخت پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی و موارد مطروحه قول مساعد داد.

انتهای پیام/ ی

بازدید نماینده مردم یزد و اشکذر از سازمان اورژانس ۱۱۵

برچسب ها: اورژانس ، امدادونجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.