همزمان با ولادت حضرت جوادالائمه (ع)شبکه ملی خادمیاران نوجوان رضوی در سراسر کشور راه‌اندازی می شود

شبکه ملی خادمیاران نوجوان سراسر کشور راه‌اندازی می شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی در حاشیه برگزاری افتتاحیه ویژه برنامه «جوانه مهر» که با حضور ۳۰۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر سراسر کشور در مشهدگفت: با توجه به تاکیدات تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر توسعه مفهوم «خدمت، خادم و مخدوم» و گسترش جغرافیای خدمت‌رسانی، این ویژه برنامه در نوروز ۹۷ و مصادف با ولادت حضرت جوادالائمه (ع) اجرا خواهد شد.


محمد تقی فخریان افزود:  در این طرح ۱۳۰۰ دانش‌آموز دختر و ۱۷۰۰ دانش‌آموز پسر از اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی ۳۰ استان کشور و همچنین ۲ هزار دانش آموز مدارس امام رضا (ع) و فرزندان کارکنان آستان قدس رضوی نشان خادمی خود را دریافت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان پس از بازگشت به شهر و دیار خود، خدمات گوناگونی را در قالب‌های مختلفی انجام خواهند داد، تصریح کرد: طبق هماهنگی که با حجت الاسلام حاج علی اکبری؛ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور انجام شده دانش‌آموزان با حضور در ستاد‌های نماز جمعه استان‌ها یا در اماکن مذهبی و بقاع متبرکه خدمات مختلفی را ارائه خواهند داد.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی گفت: پل ارتباطی این افراد با آستان قدس رضوی مربیان خادمیار هستند که با راهنمایی آنان در حوزه‌های درسی و معیشتی به دانش‌آموزان مناطق محروم خدمت‌رسانی می‌کنند.

فخریان افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده به مدت ۳ روز میزبان دانش‌آموزان شهرستانی در مشهد هستیم که طی این مدت برنامه‌های فرهنگی مختلفی از جمله زیارت دوره، بازدید از موزه آستان قدس رضوی و اماکن گردشگری شهر مشهد اجرا خواهد شد.

این ویژه برنامه برای دانش‌آموزان دختر در محل اردوگاه شهید کاوه و برای دانش‌آموزان پسر در حسینیه امام خمینی (ره) واقع در خیابان فدائیان اسلام با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی برگزار شد.
 
انتهای پیام//ا.س
 

آغاز ویژه برنامه  ویژه برنامه «جوانه مهر» در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار