امدادرسانی به 13 تصادف جاده ای در دور اول سفرهای نوروزی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در دور اول سفرهای نوروزی نجاتگران این جمعیت به 13 حادثه جاده ای امدادرسانی کرده اند.

بهرام غیبی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: در این مدت نیروهای جمعیت هلال احمر استان اردبیل به 61 نفر حادثه دیده که متشکل از 58 نفر حادثه دیده تصادفات جاده ای و 3 نفر مراجعه کننده حضوری خدمات امدادی ارایه کرده اند.

وی با بیان اینکه در این حوادث 44 نفر مصدوم شده بودند، تصریح کرد: 17 نفر از حادثه دیدگان تصادف های جاده ای و مراجعه کنندگان حضوری به مراکز درمانی استان انتقال یافته و 3 نفر از حادثه دیدگان به صورت سرپایی درمان شده اند.

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل همچنین از ارایه خدمات به 19 هزار و 490 مسافر و امداد رسانی به 61 تن حادثه دیده در دور اول سفرهای نوروزی در استان خبر داد.

غیبی افزود: در این مدت به 19 هزار و 378 نفر در پست های ثابت و 112 نفر در پست های سیار جمعیت هلال احمر خدمات ارایه شد.

وی تصریح کرد: در این مدت یک هزار و 437 نفر کنترل فشار خون شده، هزار و 947 نفر به کمپین «نه به تصادفات جاده ای» پیوسته، هزار و 365 نفر از فضای دوستدار کودک و 685 نفر هم از خیمه های نماز استفاده کرده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: در دور اول سفرهای نوروزی، 14 هزار و 587 عدد نقشه، 9 هزار و 680 بروشور و 8 هزار و 842 عدد سایر اقلام فرهنگی در بین مسافران استان اردبیل توزیع شده است.

انتهای پیام/ع

جمعیت هلال احمر استان اردبیل

 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.