حضور چندین مربی صاحب نام در بازار تابستانی نقل و انتقالات فوتبال اروپا و تلاش تیم های بزرگ برای استخدام آنها، باعث شده این دوره از پنجره نقل و انتقالات متفاوت تر از سال های گذشته شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،بازیکنان همیشه ستاره های بازار های نقل وانتقالات هستند، اما تابستان امسال تعداد زیادی از مربیان نیز گرما بخش این بازار خواهند بود.
قرار است مربیان سرشناسی در پایان فصل جاری از تیم های فعلی خود جدا شوند و علاوه بر این مربیان بزرگی هم هستند که در حال حاضر تیمی ندارد.
این دو امر باعث می شود باشگاه ها امسال فقط به دنبال خرید بازیکنان بزرگ نباشند بلکه جذب یک مربی بزرگ را در دستور کار خود قرار دهند.
آنتونیو کونته که سال قبل با چلسی به عنوان قهرمانی دست یافت یکی از مربیانی است که از تیم خود جدا خواهد شد.علاوه بر او اونای امری که نتوانست در پاری سن ژرمن موفق شود این تیم را ترک خواهد کرد و طبق گزارش ها جای خود را به کونته خواهد داد.
پیتر استروگر،سرمربی دورتموند تا پایان این فصل با این تیم قرارداد دارد و با توجه به نتایجی که به دست آورده به احتمال زیاد مجبور به ترک دورتموند است.


مربی ای که این روزها  از سوی باشگاه های لیگ برتر مورد توجه قرار گرفته ، توماس توخل، سرمربی سابق بوروسیا دورتموند است که چند هفته گذشته پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرده است.

مربیان دیگری هم هستند که در حال حاضر تیمی ندارند، مانند؛
لوئیس انریکه (آخرین باشگاه: بارسلونا)
کارلو آنچلوتی (آخرین باشگاه: بایرن)
مائوريسيو پلگرينو (باشگاه: ساوتهمپتون)
ادواردو بریتزو (آخرین باشگاه: سویا)
لوران بلان (آخرین باشگاه: PSG)
مارتین اشمیت (آخرین باشگاه: ولفسبورگ)
فرانک دی بوئر (آخرین باشگاه: کاخ کریستال)
روی باروس (آخرین باشگاه: پورتو)
پیتر بوتس (آخرین باشگاه: دورتموند)
انتهای پیام/


حضور مربیان بزرگ در نقل و انتقالات تابستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار