مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: دیروز ۶۹ هزار و ۴۵۳ خودرو به محدوده طرح زوج و فرد هسته مرکزی شهر مشهد وارد شدند که از این تعداد ۱۵ هزار و ۹۶۰ ورود، غیر مجاز بوده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،سید مهدی امامی میبدی مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت:دیروز ۶۹ هزار و ۴۵۳ خودرو به محدوده طرح زوج و فرد هسته مرکزی شهر مشهد وارد شدند.

وی با اشاره به این که ۱۵ هزار و ۹۶۰ دستگاه خودرو ورود غیرمجاز به طرح داشته اند افزود: از این خودرو‌های متخلف ۲۱ درصد مشهدی و ۷۹ درصد دیگر مسافران و زائران شهر را تشکیل می‌دادند.

امامی میبدی با اشاره به این که دیروزبه طورکلی ۲۰۹ هزار و ۱۷۹ دستگاه خودرو به شهر مشهد وارد شده‌اند گفت:این مقدار نسبت به مشابه سال گذشته افزایش ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به این که در ششم فرردین بیش از ۲۰۳ هزار و ۱۷۳ دستگاه خودرو از مشهد خارج شده اند ادامه داد: تعداد خودرو‌های خروجی از شهر مشهد نسبت به مدت مشابه سال قبل در روز ششم فروردین ماه ۱۹ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام// ز.‌ی


آمار ورود و خروج خودرو‌های شخصی به مشهد تا ششم فروردین

برچسب ها: شهرداری ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
پس همگی جریمه شدن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۱۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
من بدون اینکه متوجه باشم ، وارد محدوده طرح زوج و فرد میشده ام ، و 5 مرتبه جریمه شده ام . چرا پیامکی در اینخصوص ارسال نمیشود تا افراد ندانسته جریمه نشوند .