استاندار فارس در دیدار با بازیکنان و کادر فنی فجر، بر لزوم حمایت از تیم‌های ورزشی استان در سال ۹۷، تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ تبادار استاندار فارس در دیدار با بازیکنان و کادر فنی فجر گفت: در کنار توجه به همه مسائل، نگاه به رشته‌های مختلف ورزشی بسیار مهم است و جوانان این استان در رشته‌های مختلف ورزشی مدال‌های متعددی را بدست آورده اند.

وی افزود: در کنار این مدال آوری‌ها و موفقیت‌ها در ورزش حرفه‌ای بر ورزش همگانی نیز تاکید جدی دارم، زیرا نشاط و شادابی و سلامت جامعه را در پی دارد و به فرمانداران تاکید کرده ایم که ورزش همگانی را در شهرستان‌ها در دستور کار قرار دهند.

تبادار اظهار کرد: امروز جامعه ما در کنار رونق اقتصادی، کارآفرینی و اشتغال و موفقیت‌های بین المللی، در عرصه ورزش هم نیازمند نشاط و شادابی است چرا که یک جامعه پرنشاط می‌تواند مسیر تحول و پیشرفت را به سرعت طی کند.

استاندار فارس گفت: قطعا پیروزی در عرصه‌های ورزشی و موفقیت‌ها درحوزه‌های مختلف مجالی برای امیدواری جامعه فراهم می‌کند.
وی ادامه داد: استان فارس با توجه به ظرفیت‌ها و سابقه‌ای که در عرصه فوتبال دارد، باید بیش از یک تیم در لیگ برتر داشته باشد و امیدواریم با توجه به نگاه عالمانه‌ای که بر تیم فجر سپاسی حاکم است به زودی شاهد صعود این تیم به لیگ برتر باشیم.

استاندار فارس افزود: آنچه که همواره بر آن تاکید داشته ایم حمایت از تمام تیم‌های ورزشی استان در رشته‌های مختلف است، اما این کار با اولویت بندی همراه خواهد بود.

تبادار ابراز امیدواری کرد: ورزشگاه پارس شیراز به سرعت تکمیل شود تا بازی تیم‌های ورزشی بویژه تیم فجر شهید سپاسی در این ورزشگاه برگزار شود.

 تبادار بیان کرد: می‌کوشیم تا سالن ۶ هزار نفری بزرگ شیراز هم تا هفته دولت یا در نهایت پایان امسال آماده بهره برداری شود.

گفتنی است، تیم فجر شهید سپاسی شیراز تا پایان هفته ۲۸ با ۵۲ امتیاز، در مکان دوم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد و یکی از مدعیان جدی صعود به رقابت‌های دسته برتر بشمار می‌رود.

انتهای پیام/ن

صحبت های استاندار فارس در دیدار با بازیکنان و کادر فنی فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار