مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار از برخورد با متخلفان تغییر کاربری اراضی کشاورزی در تعطیلات نوروزی در این شهرستان خبرداد.

برخورد با متخلفان تغییر کاربری اراضی کشاورزی در فریدونکناربه گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از ساری، محمد هادی زاده مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار با اشاره به فعالیت مستمر گشت‌های ۱۳۱ برای حفاظت از اراضی کشاورزی گفت: دو مورد اخطار صادر و از دو مورد تغییر کاربری غیر مجاز زمین‌های کشاورزی در این شهرستان جلوگیری شد.

وی افزود: بر اساس قانون هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی و ساخت و ساز در مزارع و باغ‌ها بدون مجوز سازمان جهاد کشاورزی ممنوع است و با متخلفان، بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

هادی زاده گفت: گشت‌های حفاظت اراضی کشاورزی در ایام تعطیلات نوروز با گشت زنی مستمر و حضور فعال در عرصه‌های کشاورزی و نیز دریافت گزارش‌های دریافتی توسط سامانه ۱۳۱ مزارع و باغ‌ها را رصد کرده و با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز و اقدام به تغییرکاربری و تخریب برخورد خواهد کرد.

مدیر جهاد کشاورزی فریدونکناراز شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی، تفکیک و خرد کردن زمین‌های کشاورزی، تصرف غیر مجاز و زمبن خواری و تخریب و تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی مراتب به سامانه ۱۳۱ ارتباط مردمی حفاظت اراضی کشاورزی تماس و یا مراجعه به واحد‌های کشیک مستقر در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اطلاع دهند.

انتهای پیام /ر

ساخت وسازغیرمجاز در زمین های کشاورزی فریدون کنار 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.