فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری سارقان تحت تعقیب در پی یک حادثه رانندگی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ رامین شمس فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی منحرف شدن یک دستگاه خودروی پراید و برخورد آن با دیوار در منطقه اسبچین ماموران گشت انتظامی مستقر در محور به منظور بررسی علت حادثه اقدامات پلیسی را آغاز کردند.

وی افزود: با توجه به دستپاچه شدن سرنشینان خودروی حادثه دیده که توسط عوامل امدادی به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفته بودند، ماموران به خودروی مورد نظر مظنون شدند.

سرهنگ شمس گفت: با بررسی‌های به عمل آمده، این خودرو که دارای سابقه توقیف قضائی از یکی از کلانتری‌های شهرستان رشت استان گیلان را داشت توقیف، و سرنشینان آن برای انجام تحقیقات پلیسی به کلانتری مرکزی این شهرستان منتقل شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی و بررسی‌های به عمل آمده سرنشینان این خودرو و سایر همدستان آنان که دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت و درگیری نیز بودند در اقدامی عملیاتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در بازرسی از خودروی این باند ۴ نفره سرقت انواع لباس‌های زنانه و مردانه، گوشی‌های تلفن همراه، ساعت‌های مچی، انواع بدلیجات و طلاجات و وجه نقد سرقتی به همراه ادوات تخریب قفل منزل کشف شد.

سرهنگ شمس افزود: این متهمان اهل استان خوزستان که پس از ارتکاب به سرقت‌های متعدد در شهرستان رشت از محل متواری و با اجاره منزلی در شهرستان چالوس مخفی شده بودند در ادامه بازجویی‌ها تاکنون به ۸ فقره سرقت اعتراف کردند.

متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است.

انتهای پیام /ر

دستگیری سارقان حادثه تصادف در تنکابن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.