در یازدهمین روز از طرح ملی امداد و نجات مسافرین نوروزی ۹۷ جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی؛ ۳۱ نفر از مسافرین در محور‌های مواصلاتی دچار حادثه شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛بنا به اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر آذربایجان غربی ۸ نفر از مسافران حادثه‌دیده از نیرو‌های هلال‌احمر استان خدمات امدادی دریافت کرده‌اند.

بر اساس اعلام این مرکز، از ۳۱ نفر حادثه دیده ۲۷ نفر دچار مصدومیت شده که از این تعداد، پایگاه‌های امدادی سراسر استان به ۸ مورد حادثه گوناگون ازجمله ۳ مورد حادثه جاده‌ای خدمات درمانی و امدادی ارائه کرده اند.

لازم به ذکر است که در طول این عملیات ۹ مصدوم به مراکز درمانی انتقال‌یافته و ۳ مصدوم خدمات امدادی سرپایی دریافت نموده‌اند.

از اولین روز از شروع طرح ملی امداد و نجات هلال احمر استان آذربایجان غربی از تاریخ ۲۵ ام اسفند ماه تا به امروز، از بین ۲۳۸ نفر از مسافران حادثه دیده، ۱۸۹ نفر دچار مصدومیت شده اند که ۹۷ مورد از حادثه دیدگان امدادرسانی شده و ازین تعداد ۵۴ نفر به مراکز درمانی انتقال یافته و ۵۳ نفر دیگر به صورت سرپایی درمان شده اند.

اسکان اضطراری ۴ نفر از مسافران و حادثه دیدگان نیز ازجمله اقدامات معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر در طول شروع طرح امداد و نجات نوروزی ۹۷ تا به امروز است.

انتهای پیام/ن.م

 

یازدهمین روز از طرح ملی امداد و نجات مسافرین نوروزی استان آذربایجان غربی

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.