رئيس پليس فتا گلستان به کاربران توصیه کرد از دانلود کلیپ های منتشر شده با عناوین نوروزی در شبکه های اجتماعی خودداری کنند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ سرهنگ ابراهیم پرسا رئيس پليس فتا گلستان گفت: برخی از این کلیپ ها همراه با نرم افزارهای مخرب و جاسوسی هستند، کاربران حتما نسبت به به روز کردن آنتی ویروس سیستم های خود اقدام نمایند.


وی افزود: کاربران فضای مجازی مراقب باشند بعد از دانلود کلیپ‌های نوروزی منتشر شده در شبکه های اجتماعی و فضای سایبر، حتما یکبار سیستم خود را ویروس کشی تا در صورت دریافت ویروس یا تروجان به همراه این دانلودها، نرم افزارهای مخرب پاک شود


وی به کاربران گوشی های هوشمند ، تبلت و ... توصیه کرد حتما مراقب دانلودهای خود باشند تا دچار مشکل نشود و در صورت بروزمشکل حتما به مراکز مجاز خدماتی و تعمیراتی در ایام نوروز مراجعه کرده و گوشی و تبلت خود را برای تعمیر به اشخاص ناشناس نسپارند.


رئيس پلیس فتا استان گلستان از کلیه کاربران خواست در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرسWWW.CYBERPOLICE.IR بخش مرکز فوریت های سایبری، لینک ثبت گزارشات مردمی به پلیس فتا اعلام کنند.


انتهای پیام/ح

 

کاربران فضای مجازی بیشتر مراقب باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.