انتشار فیلمی از عبور برق آسای یک شی پرنده دیسک مانند از مقابل یک هلیکوپتر نظامی که در حال کمک به مجروحان یک حادثه بود خبرساز شده است.

عبور برق آسای شی پرنده عجیب از مقابل یک هلیکوپتر نظامی! فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛عبور یک شی پرنده دیسک مانند عجیب از مقابل یک هلیکوپتر نظامی که در حال کمک به مجروحان یک حادثه بود خبرساز شده است. این هلیکوپتر نظامی حامل گروهی امداد پزشکی و همچنین چند خبرنگار محلی بود که به محل وقوع یک حادثه دریایی عازم بودند.

این ویدئو مربوط به فوریه سال 2014 است که به تازگی منتشر شده است. محل دقیق تهیه این ویدئو جنوب غربی سواحل فرانسه اعلام شده است. در این حادثه دریایی 12 نفر از داخل کشتی باربری " د لونو" زنده بیرون کشیده شدند. این کشتی پس از برخورد به یک نهنگ دریایی به دو نیمه تبدیل شد.

گفتنی است؛ اگرچه گروهی این شی پرنده را یک پهپاد یا حتی پرنده دریایی دانستند اما آنالیز دقیق فیلم چنین چیزی را نشان نمی دهد. " جیسون گلیو" 46 ساله که این فیلم را با استفاده از آخرین تکنولوژی رایانه ای مورد آنالیز قرار داده است بر این عقیده است که این شی پرنده نمی تواند یک پهپاد یا پرنده دریایی  باشد. او گفت: " آنالیز فیلم نشان می دهد که دو شی پرنده با سرعتی زیاد و در فاصله اندک از هلیکوپتر عبور می کنند. "

انتهای پیام/

لحظه عبور  شی پرنده عجیب از مقابل یک هلیکوپتر نظامی

برچسب ها: حوادث ، جذاب ترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۷ ۱۰ فروردين ۱۳۹۷
خب از خلباناي هليكوپتر ميپرسيدن رادارشو چك ميكردن