پرواز 10 یوفوی درخشان در کنار یک هواپیمای مسافربری موجب شوک و حیرت مسافران یک هواپیما در آسمان تایوان شد.

پرواز مشکوک دهها شی پرنده ناشناس، موجب وحشت مسافران شد + فیلم////////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی و از پنجره یک جت مسافربری  تهیه شده است پرواز مشکوک چند شی ناشناس در خشان را در مجاورت هواپیما نشان می دهد. در این ویدئو که در آسمان کشور تایوان تهیه شده است مشاهده می شود که حدود 10 شی درخشان در یک مسیر در حال حرکت هستند.

یکی از مسافران هواپیما که شاهد این صحنه بود در این خصوص گفت : " آنها حدود 8 تا 10 شی پرنده درخشان بودند. من در هواپیمای مسافربری ایوا ارلاینز بودم که از ونکوور  کانادا به مقصد تایپه تایوان پرواز می کرد. حدود 30 دقیقه قبل از فرود هواپیما من یک نور درخشان را در مجاورت هواپیما مشاهده کردم. اما چند دقیقه پس از آن ناگهان متوجه شدن آنها حدود 8 تا 10 شی پرنده درخشان هستند."

گفتنی است؛ این خبر پس از آن منتشر می شود که اعلام شد ناسا در حال تحقیق بر روی سنگی مرموز است که روی آن شکل یوفو و فرازمینی ها کشیده شده است."

انتهای پیام/

رویت اشیاء پرنده ناشناس در آسمان تایوان

برچسب ها: حوادث ، جذاب ترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیدرضا
۱۱:۱۱ ۱۱ فروردين ۱۳۹۷
کاملا ساختگیه
شما دقت کنید میبینید که اون اشیا دقیقا با سرعت هواپیما دارن حرکت میکنن پس یک مشکلی هست و اونم اینه که این ها لکه هایی روی شیشه های هواپیمان ! همین!
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۴۵ ۱۱ فروردين ۱۳۹۷
پس چجوری اون لکه ها میرن زیر ابر؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۰۵ تير ۱۴۰۰
اسکل گفته داخل جت بودن نه هوامیما