رئیس مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت: غرفه های دانشگاهی در نوزدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی به صورت کلان منطقه ای برگزار خواهد شد.

برپایی غرفه‌های دانشگاهی در نوزدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکیبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  عظیم میرزازاده رئیس مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت: با توجه به نظرات مراکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی در خصوص نحوه برگزاری غرفه ها و موافقت کمیته علمی با پیشنهاد دبیرخانه نوزدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و تایید معاون محترم آموزشی وزارت، غرفه های دانشـگاهی در نوزدهمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی مورخ اردیبهشت 1397، برای اولین بار به صورت کلان منطقـه ای برگزار خواهد شد.

میرزازاده گفت: به منظور هماهنگی برای برگزاری مناسب غرفه های دانشگاهی به شیوه جدید، نشستی با دبیران کلان مناطق آمایشی بصورت غیر حضوری در محل دانشگاه علوم پزشکی مجازی برگزار شد.

رئیس مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی ادامه داد: در این نشست ابتدا  ضوابط کلی پیش بینی شده برای برگزاری غرفه های دانشگاهی به صورت کلان منطقه ای ارائه و مورد بحث قرار گرفت.

وی افزود: در نظر است تا یک فضای واحد به هر کلان منطقه اختصاص یابد و مساحت این فضا با توجه به تعداد دانشگاه های آن کلان منطقه تعیین خواهد شد.

میرزازاده گفت: فعالیت های برجسته انجام شده در زمینه برنامه های تحول آموزش علوم پزشکی، فرآیندهای آموزشی برگزیده شده دانشگاه ها و دانشکده های کلان منطقه در یازدهمین جشنواره کشوری و آثار و محصولات آموزشی مواردی است که در این غرفه ها ارائه خواهد شد.

رئیس مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی با تاکید بر لزوم هماهنگی برای برگزاری هرچه بهتر این غرفه ها گفت: مقرر شد کمیته علمی متشکل از مدیران مراکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی همه دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کلان مناطق یا نمایندگان تام الاختیار آنان تشکیل شود و تصمیم گیری صرفا از همین مجرا برای برگزاری مناسب و شایسته با رعایت کلیه موارد مندرج در دستورالعمل صورت گیرد.

انتهای پیام/

جزئبات برپایی غرفه‌های دانشگاهی در همایش کشوری آموزش علوم پزشکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار