استاندار اردبیل؛

اختصاص 8 میلیارد تومان اعتبار به پروژه تالار شهر اردبیل

استاندار اردبیل گفت: برای احداث مجموعه تالار شهر اردبیل تا به حال بیش از ۸ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، در دیدار نوروزی با نماینده مردم اردبیل در مجلس و فرهاد قائمیان هنرمند مشهور اردبیلی اظهار داشت: تا به حال بیش ۸ میلیارد تومان به پروژه تالار شهر اعتبار تخصیص یافته و در سال جاری نیز ۸ میلیارد تومان به این پروژه اعتبار تزریق می شود.

وی افزود: احداث تالار شهر برای ارتقای فرهنگی هر منطقه تاثیرگذار بوده برای این منظور در ساحل دریاچه شورابیل مجموعه تالار شهر با۵۰درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است.

استاندار اردبیل با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت های استان اردبیل در سطح ملی و بین المللی برای توسعه استان استفاده شود افزود: استان اردبیل دارای ظرفیت نیروی انسانی بسیار با ارزش در سطح ملی است و این چهره های شاخص با داشتن احساس مسئولیت می توانند در پروژه های فرهنگی و همگرایی اجتماعی مشارکت داشته نقش خود را ایفا کنند.

بهنام جو با تاکید بر اینکه احداث آمفی تئاتر در ساختمان های اداری و تجاری می تواند در توسعه جنبه های هنری مفید باشد اظهار داشت: فرهنگ سازی و توسعه فرهنگی در سایه برگزاری مراسم فرهنگی و هنری امکانپذیر است.

وی از هنرمندان و شخصیت های ملی خواست در راستای سرمایه گذاری در بخش های فرهنگی و اجتماعی در استان تلاش کنند و دستگاه های اجرایی نیز در زمینه صدور مجوز در کمترین زمان ممکن سرمایه گذاران را پشتیبانی می کنند.

انتهای پیام/ح

تالار شهر اردبیل با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار