نخستین مجتمع خدماتی- رفاهی بین راهی در بیله‌سوار در حال احداث است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آرام حلیم فرماندار بیله‌سوار با اشاره به فرصت‌های معتدد اشتغال در شهرستان بیله‌سوار  اظهار کرد: با هدف ارائه خدمات مطلوب به همشهریان و مسافران و گردشگران، نخستین مجتمع خدماتی- رفاهی بین راهی در بیله‌سوار در حال احداث است.

وی افزود: برای راه‌اندازی این مجتمع یک میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان تسهیلات با اشتغال زایی 30 نفر در ستاد اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان  تصویب شده است و دولت از طرح‌های اشتغال و سرمایه‌گذاری به‌خصوص در حوزه گردشگری حمایت می‌کند.

فرماندار بیله‌سوار تصریح کرد: در این مجموعه، تالار، رستوران، تعمیرگاه، ماشین‌شویی، قالی‌شویی، باغچه‌سرا، مراکز عرصه تولیدات لبنی محلی و نانوایی چند منظوره در مساحت بیش از نیم هکتار احداث خواهد شد.

حلیم با اشاره به ظرفیت‌های بوم‌گردی و اکوتوریسم منطقه بیان کرد: روستاهای شهرستان بیله‌سوار و بخش جعفرآباد با جاذبه‌های طبیعی و روستایی منحصر به فرد موقعیت مناسبی برای  توسعه گردشگری است؛ از این رو پویش همگانی برای توسعه طرح‌های بوم‌گردی باید در اولویت باشد.

وی با بیان اینکه گردشگری راه گشایی در حوزه اقتصادی و اجتماعی تلقی می شود، گفت: گردشگری روستایی امروزه یکی از مردمی ترین اشکال گردشگری است و باید فرصتهای گردشگری در این حوزه به روستاییان تبیین شود.

 

انتهای پیام/ع

گردشگری راه گشایی در حوزه اقتصادی و اجتماعی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.