رئیس اداره آموزش و پرورش خرمشهر از اسکان بیش از ۹ هزار نفر تا امروز در مدارس خرمشهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ناصر علی فر رئیس اداره آموزش و پرورش خرمشهرگفت: از ۲۸ اسفند تا روز یکشنبه ۹ هزار و ۱۰۰ نفر در ۵۲ مدرسه تعیین شده برای اسکان مسافران نوروزی، اسکان داده شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه اسکان در سه گروه فرهنگیان، کارمندان دولت و مشاغل آزاد انجام می شودافزود:فرهنگیان را اولویت نخست استفاده از ظرفیت اسکان آموزش و پرورش قراردادیم .

رئیس اداره آموزش و پرورش خرمشهر از اسکان در ۴۸۰ کلاس در این شهرستان خبر داد و گفت: از ۵۲ مدرسه ۳۰ مدرسه گروه «الف»، ۲۲ مدرسه گروه «ب» هستند و از ۴۸۰ کلاس درس آماده شده برای اسکان مسافران نوروزی، ۳۱۰ کلاس گروه «الف» و ۱۷۰ کلاس در گروه «ب» قرار دارند.

وی افزود: شمار کلاس های گروه «الف» نسبت به پارسال بیشتر شده بود و امکان رزرو چهار کلاس به صورت اینترنتی نیز در سال جاری فراهم شده بود.

علی فر به روند آماده سازی مدارس برای اسکان مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: به منظور میزبانی شایسته از مسافران نوروزی با همکاری مدیران مدارس نسبت به بهسازی و تجهیز و رفع برخی کمبودها همچون نصب شیرآلات و آبگرم کن در مدارس اقدام شد.

رئیس آموزش و پرورش خرمشهر همچنین آمادگی مدارس برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی را اعلام  کردو افزود: می توان در صورت نیاز و تقاضا نسبت به برپایی چادر در حیاط مدارس نیز اقدام کرد.

وی همچنین از فعالیت ۱۰۰ نفر در قالب ستاد اسکان آموزش و پرورش خبر داد و گفت: ۸۰ نفر از همکاران آموزش و پرورش خرمشهر به صورت مستقیم و ۲۰ نفر به صورت غیر مستقیم برای اسکان مسافران نوروزی در مدارس این شهرستان در حال خدمات رسانی هستند.

انتهای پیام/د

اسکان بیش از ۹ هزار نفر در مدارس

برچسب ها: نوروز ، آموزش وپرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.