افزون بر 71 هزار مسافر در نوروز95 از مرز شلمچه به عراق تردد كردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیر پایانه مرزی شلمچه گفت: 71 هزار و 542 مسافر در تعطیلات نوروز امسال از مرز شلمچه به عراق تردد کردند.

جمال حمیدی افزود:تردد مسافران ایرانی و خارجی از مرز شلمچه نسبت به مدت مشابه سال گذشته كه 34 هزار و 447 نفر بود، 107 درصد رشد را نشان می دهد.

وی تعداد خروجی مسافر ایرانی از مرز شلمچه در سال جاری را 23 هزار و 169 نفر خواند و گفت: ورودی مسافر ایرانی در ایام نوروز، 26 هزار و 305 نفر بود كه این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه برابر رشد داشت.

مدیر پایانه مرزی شلمچه تعداد خروجی مسافر ایرانی در ایام نوروز سال گذشته را هفت هزار و 880 نفر عنوان كرد و افزود:ورودی مسافر ایرانی نیز هفت هزار و 515 نفر بود.

حمیدی ، تعداد خروجی اتباع خارجی از مرز شلمچه در ایام نوروز امسال را 10 هزار و 766 نفر یادآور شد و گفت: 11 هزار و 302 تبعه خارجی در ایام نوروز از مرز شلمچه وارد كشور شدند.

وی افزود: در حال حاضر طرح احداث سالن مسافری شلمچه با رشد بالای 80 درصدی به سامانه سرمایشی و امكانات رفاهی در حال تجهیز است و پیش بینی می شود تا پایان خرداد امسال به بهره برداری برسد.

مرز شلمچه در 10 كیلومتری خرمشهر با استان بصره عراق هم مرز است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.