معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی پیشتاز اجرای طرح عیدانه کتاب در سطح کشور بوده است.

خراسان رضوی پیشتاز اجرای طرح عیدانه کتاب در سطح کشوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  یوسف امینی  افزود: از زمان اجرای این طرح خراسان رضوی با فروش ۴۵۶۵۰ نسخه کتاب  پیشتاز اجرای این  طرح بوده است.

 وی افزود: طرح عیدانه کتاب با شعار ( کتاب عیدی دهیم )به صورت همزمان در سراسر کشور از ۲۲ اسفند ۹۶تا ۱۲ فروردین ۹۷ اجرا می شود .

 معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در این طرح ۹۳ کتابفروشی از خراسان رضوی مشارکت کرده اند که از نظر اماری ۱۲ درصد کل کتابفروشی ها و بعد از استان تهران بیشترین تعداد مشارکت را شامل می شود .

 امینی تصریح کرد: با اجرای این طرح تاکنون ۴۵۶۵۰ جلد کتاب در خراسان رضوی به فروش رفته و در سامانه خانه کتاب ثبت شده است که از نظر اماری ۱۳درصد کل کتاب ها ی فروش رفته و رتبه اول کشور می باشد .
 
وی افزود: ارزش ریالی کتاب های فروش رفته در استان بیش از ۸ میلیارد ریال می باشد و ۱۵ درصد کل فروش کتاب های کشور را شامل می شود.

بیشترین استقبال در سطح کشور متعلق به کتابفروشی های پردیس کتاب و شهر کتاب از مشهد مقدس است .
 
انتهای پیام//ا.س
 

اجرای طرح عیدانه در خراسان رضوی

برچسب ها: فرهنگی هنری ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.