مدیرکل هواشناسی استان بوشهرگفت: افزایش پنج درجه‌ای دما دراین استان تا اواسط هفته (اوایل روز سه شنبه) جاری ادامه دارد.

دما دراستان بوشهرپنج درجه افزایش یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  نادر شفیع خدایی روز یکشنبه گفت: براساس پیش بینی‌ها با استقرار یک الگوی پایدار همراه با وزش جریانات گرم جنوبی دمای هوا در شبانه روز گذشته حدود ۵ درجه افزایش یافت.

وی یادآورشد: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان با ۳۷ و جم با ۱۵ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

شفیع خدایی ادامه داد: بررسی نقشه‌های پیش بینی همچنین نشان دهنده آرامش نسبی وضعیت جوی و دریا در این استان طی امروز و روز‌های آینده است.

وی یادآور شد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری و در برخی ساعات روز همراه با غبار محلی و در اوایل صبح در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی شده است.

شفیع خدایی گفت: در این مدت جهت وزش باد بطور غالب شمال شرقی تا جنوب شرقی و گاهی جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۲۸ کیلومتر پیش بینی شده که در برخی از ساعت‌ها تا ۳۲ کیلومتر در ساعت نیز می‌رسد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج در خلیج فارس ۳۰ تا ۶۰ سانتیمتر پیش بینی شده که در برخی از ساعت‌ها تا ۹۰ سانتیمتر نیز می‌رسد.

وی گفت: فردا (دوشنبه) زمان مد اول دریا ساعت ۰۵:۵۸ بامداد، جزر اول ساعت ۰۷:۳۴، مد دوم ساعت ۱۵:۴۹ و جزر دوم ساعت ۲۳:۴۴ خواهد بود.

انتهای پیام/م

افزایش پنج درجه ای دما

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.