روزانه ۵۰ تن پسماند از محل‌های استقرار مسافران نوروزی و مکان‌های تاریخی، تفریحی، توریستی، سیاحتی و زیارتی شیراز جمع آوری می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ خوشبخت رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز گفت: این سازمان به عنوان بزرگترین سازمان زیرمجموعه شهرداری از لحاظ نیرو از ۲ ماه قبل از عید تمامی توان خود را برای نظافت و پاکیزگی شیراز سومین حرم اهل بیت (ع)، به کار گرفته است که این فعالیت‌ها پانزدهم فروردین ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه شیراز در طی چند سال گذشته بر اساس نظر سنجی‌های صورت گرفته از مهمانان نوروزی در ستاد تسهیلات سفر کشور به عنوان یکی از پاکیزه‌ترین شهر‌های ایران شناخته شده است، بیش از ۱۶۰۰ نفر پاکبان با تلاش شبانه روزی خود این افتخار را دارند که به مسافران نوروزی و شهروندان خدمت رسانی کنند.

به گفته خوشبخت، مقدار پسماند جمع آوری شده از محل‌های استقرار مسافران نوروزی و مکان‌های تاریخی، تفریحی، توریستی، سیاحتی و زیارتی توسط ۲۰ دستگاه خودرو‌های ویژه مجهز به بیسیم در طول شبانه روز ۵۰ تن است.

وی اظهارداشت: استقرار ۴۰۰ نیروی پاکبان مجهز به لباس فرم مخصوص ستاد تسهیلات در سه شیفت کاری در محل‌های اسکان مسافران نوروزی و مکان‌های تاریخی، تفریحی، توریستی، سیاحتی و زیارتی و نصب حدود ۴۰۰ عدد مخزن پسماند ۶۶۰ و ۲۴۰ لیتری در این مکان‌ها، توزیع ۶۰۰ عدد انبرک ویژه پاکبانان، توزیع ۳ هزار کیلوگرم نایلکس و بازدید منظم در زمینه ایمنی وبهداشت محیط کار پرسنل توسط کارشناسان واحد HSE سازمان از اقدامات شاخص این سازمان جهت رفاه حال مسافران نوروزی است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز در خصوص سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر نیز تصریح کرد: تعداد ۵۷ باب سرویس بهداشتی ثابت و پرتابل در سطح شهر برای رفاه حال مسافران وجود دارد که این سازمان علاوه بر حفظ و نگهداری آن‌ها به صورت ۲۴ ساعته بر آن‌ها نظارت دارد.
انتهای پیام/ر

جمع آوری روزانه ۵۰ تن پسماند از محل‌های اسکان مسافران نوروزی

برچسب ها: شهرداری ، پسماند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار