در یک سال گذشته  به ۱۰۳۷۰پرونده تخلف رسیدگی و بیش از۳۹۸میلیارد ریال جریمه اعمال شده است.

رسیدگی به بیش از ۱۰ هزار فقره پرونده تخلف در تعزیرات حکومتیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن پور مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت: در سال ۹۶ تعداد ۱۰۳۷۰فقره پرونده توسط شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شد که منجر به اعمال بیش از۳۹۸میلیارد ریال جریمه شده است.

وی افزود: از تعداد کل پرونده ها ۷۴۴۱فقره مربوط به تخلفات بخش کالا و خدمات و تعداد ۱۳۴۴ فقره مربوط به بهداشت، دارو و درمان و تعداد ۱۵۸۵ فقره مربوط به قاچاق کالا و ارز می باشد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان همدان  ادامه داد: از مجموع تمامی پرونده های ارسالی به تعزیرات حکومتی ۹۹درصد تخلفات کالا و خدمات ، ۱۰۰ درصد پرونده های قاچاق کالا و ارزو ۹۹درصد پرونده ها ی بهداشتی، دارو و درمان رسیدگی و مورد حکم قرار گرفته است.

وی میزان جریمه نقدی متخلفان را ۳۹۸ میلیارد و ۹۷۹ میلیون و ۳۶۸ هزارو ۸۳ ریال بیان کرد و افزود:اداره کل تعزیرات حکومتی استان شعار سال ۹۷(حمایت از کالای ایرانی) را سرلوحه کار خود قرار داده است.

 حسن پور بیان کرد: تعزیرات حکومتی استان همدان ضمن مبارزه قاطع با قاچاق کالا و ارز و به منظور حمایت از تولید ملی، اهتمام جدی در جهت پیشگیری از تخلفات صنفی و بهداشتی و رسیدگی فوری به تخلفات احتمالی را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/د.ا

رسیدگی به ۱۰۳۷۰فقره پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.