رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان همدان از جريمه آرايشگاه‌های معروف زنانه به خاطر استفاده از اجناس تقلبي در استان خبر داد.

جریمه آرایشگاه زنانه در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،آرش طاووسی رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان همدان از درآمد روزانه 20 میلیون تومانی چند آرایشگاه زنانه در همدان خبر داد وگفت: طی چند ماه گذشته برخی از آرایشگران زنانه که اسم و رسمی در بین مردم پيدا کرده‌اند، به دلیل استفاده از اجناس تقلبی و تاریخ مصرف گذشته در تعزیرات حکومتی جریمه شدند.

وی خاطرنشان کرد: چند واحد آرایشگاه زنانه در شهر همدان که تعداد آنها به انگشتان یک دست هم نمی‌رسد با قیمت‌های بسیار گران خدمات خود، درآمدی بیش از یک پزشک فوق‌تخصص دارند به طوری که روزانه تا 20 میلیون تومان عایدشان می‌شود.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان همدان تاکید کرد: طی چند ماه گذشته برخی از آرایشگران زنانه که اسم و رسمی در بین مردم برای خود ایجاد کرده‌اند و به عنوان واحدهای بسیار باکیفیت شناخته می‌شوند به دلیل استفاده از اجناس تقلبی و تاریخ مصرف گذشته در تعزیرات حکومتی جریمه شدند.

وی ادامه داد: به دلیل درآمد بالای این آرایشگاه‌ها و اندک بودن مبالغ جریمه و عدم انعکاس محکومیت‌ها متاسفانه بازدارندگی مورد انتظار ایجاد نمی‌شود.

انتهای پیام/ب

جریمه برخی ازآرایشگاه های معروف در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.