سرهنگ دستوری گفت:حوزه فعالیت گروه‌های جهادی درعرصه فرهنگی واجتماعی،سازندگی،بهداشتی است که امسال هم به لحاظ کیفی فعالیت گروه‌های جهادی نسبت به سال‌های گذشته بهترشده است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سرهنگ پاسدارعلی دستوری ،رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، با اشاره به فعالیت‌های گروه‌های جهادی در نوروز سال جاری گفت: شروع فعالیت گروه‌های جهادی استان قم از 25 اسفندماه 96 تا بیست فروردین‌ماه سال جاری برای دوره زمانی تعطیلات عید نوروز در بازه زمانی هفت ، 10 و 13 روزه برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) ادامه داد: 24 گروه از چهل گروه بسیج سازندگی استان قم به مناطق محروم استان‌های کرمانشاه، کرمان، خراسان جنوبی، خوزستان و ایلام اعزام‌شده و کار خود را تاحدودی آغاز کرده‌اند.

وی یادآورشد: 16 گروه جهادی نیز در داخل استان با حضور در مناطق و روستاهای محروم مانند قمرود و روستاهای بخش سلفچگان و حتی در حاشیه شهر قم برای محرومیت‌زدایی اقدامات جهادی انجام خواهند داد.

وی با بیان اینکه با حدود 11 هزار و 200 نفر ساعت اردوهای جهادی استان قم برگزار می‌شود، افزود: هزار و 200 نفر از جهادگران دختر و پسر شامل دانشجو، عمومی و طلبه در چهل گروه سازندگی ساماندهی و به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

دستوری با اشاره به حوزه فعالیت گروه‌های جهادی گفت: حوزه فعالیت گروه‌های جهادی در عرصه فرهنگی و اجتماعی، سازندگی و عمرانی، بهداشتی و درمانی است که امسال هم به لحاظ کمی آمار اعزامی افزایش پیداکرده و هم به لحاظ کیفی برنامه‌ها و فعالیت گروه‌های جهادی نسبت به سال‌های گذشته بهتر و مفیدتر شده است.

انتهای پیام/ ح

اعزام ۱۲۰۰ جهادگر در قالب ۴۰ گروه جهادی به مناطق محروم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار