در راستای این طرح فرهنگی بیش از ۲۲ هزار نفر از جوانان قمی جذب فعالیت‌ها و برنامه‌های هلال‌احمر قرار گرفته‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ محمد گلفشان ظهر امروز در دیار جمعی از اعضای جمعیت هلال‌احمر استان قم با آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری که در جامعه مدرسین برگزار شد، اظهار داشت: خدمات جمعیت هلال‌احمر استان قم هر سال متناسب‌تر و باکیفیت و سرعت بیشتری انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به گذشت 70 سال از سابقه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر افزود: این نهاد مردمی در سال 1326 راه‌اندازی شده و در طول هفتادسال گذشته نیز اقدامات و فعالیت‌های چشمگیر و ارزنده‌ای به جامعه داده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر استان قم با تأکید بر اولویت‌های کاری این نهاد اجتماعی در سطح جامعه افزود: ارتقای سطح کیفی فرهنگ عمومی جامعه در راستای کمک‌ها و بینش‌های بشردوستانه مهم‌ترین اقدام و فعالیت جمعیت هلال‌احمر قم است.

گلفشان با بیان برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر استان قم در راستای پر کردن اوقات فراغت جوانان، عنوان کرد: در راستای این طرح فرهنگی بیش از 22 هزار نفر از جوانان قمی جذب فعالیت‌ها و برنامه‌های هلال‌احمر قرار گرفته‌اند.

وی ادامه داد: پیشگیری از اعتیاد و آموزش‌های لازم در این زمینه و برگزاری مانورهای امدادی و اردوهای جهادی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی جمعیت هلال‌احمر استان در راستای پر کردن اوقات فراغت بوده که در تمام این برنامه کانون طلاب و روحانیون مجرب حضوری پر رنگ و تأثیرگذار داشته است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر استان قم خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر استان قم در حوزه عفاف و حجاب جایگاه نخست کشور را دارد اما با توجه به هشدارهای مداوم دلسوزان عرصه فرهنگی استان دغدغه‌ها و خواسته‌های آن‌ها را برآورده کنیم.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار