پسر جوانی پس از پنهان کردن پول های پدرش دست و پای خود را بست تا وانمود کند در نبود والدین سارقان به منزل آنها آمده اند.

سناریوی پسر جوان برای سرقت پول های پدرشبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ امید بهمنیاری، سرکلانتر ششم پلیس پایتخت از شکایت یکی از شهروندان ساکن روستای چهل قز واقع در شهرری، در خصوص ورود به عنف سارقان و سرقت 900 هزار تومانی از یک خانه خبر داد و گفت: پس از اعلام شکایت تیمی از ماموران کلانتری 131 شهرری وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده، مالباخته اظهار داشت که به مدت چند روز پسر جوانش در خانه حضور داشته که در این مدت چند سارق وارد خانه شده و پس از بستن دست و پای فرزندش، 900 هزار تومان وجه نقد را به سرقت برده اند. با این تفاسیر تحقیقات و بررسی ها از محل سرقت آغاز شد و همچنین پسر جوان که از سوی سارقان مورد هجوم قرار گرفته و دست و پایش بسته بود، بازجویی به عمل آمد، اما در جریان بازجویی ها، این پسر جوان اظهاراتی ضد و نقیض داشت که همین امر ظن ماموران را برانگیخت.

سرکلانتر ششم پلیس پایتخت تصریح کرد: این مساله جریان تحقیق را وارد مرحله ای تازه کرد و پس از بازجویی های فنی و تخصصی، این پسر جوان داستانی جدید را بیان کرد و گفت که تمام داستان ورود سارقان بستن دست و پایش خیالی بوده و خود سارق وجوه نقد است.

بهمنیاری گفت: به این ترتیب با راهنمایی های متهم جای پول ها مشخص و وجوه نقد کشف شد و متهم به سرقت پول ها اعتراف و اقرار کرد که برای به دست آوردن پول ها در زمان نبودن والدینش سناریوی سارقان را طراحی کرده و پس از پنهان کردن پول ها در همان خانه، دست و پای خود را بسته و وانمود کرده سارقان به خانه دستبرد زده اند.

انتهای پیام/

سرقت 900 هزار تومانی پسر از پدر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.