سارق حرفه ای پس از سرقت 70 میلیونی از منزلی واقع در جنت آباد شناسایی و در سرآسیاب ملارد دستگیر شد.

سرقت 70 میلیونی در جنت آباد، دستگیری در سرآسیاب ملاردبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عباس واعظی، رئیس کلانتری 138 جنت آباد از شکایت یکی از شهروندان ساکن محدوده جنت آباد در خصوص سرقت 70 میلیونی از منزلش خبر داد و گفت: در پی شکایت صورت گرفته تیمی از ماموران به محل اعزام شدند.

واعظی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد که یک سارق مسلح به سلاح سرد و با نقاب به منزل این شاکی وارد شده و پس از سرقت طلا، جواهرات و وجه نقد به ارزش 70 میلیون تومان از محل متواری شده است.

رئیس کلانتری 138 جنت آباد با بیان اینکه در بررسی های صورت گرفته در یک لحظه چهره متهم از طریق فیلم دوربین های مداربسته دیده شد گفت: سارق بلافاصله از سوی ماموران مورد شناسایی قرار گرفت و مشخص شد که وی یکی از سارقان حرفه ای این محدوده است که در محدوده سرآسیاب ملارد مخفی می شود.

وی افزود: با هماهنگی از سوی مقام قضایی و همکاری ماموران پلیس فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، این متهم در مخفیگاهش دستگیر و به کلانتری منتقل شد تحت بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر سرقت از منزل مالباخته اعتراف کرد.

واعظی اذعان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم نیز تعدادی از جواهرات و طلاهای مسروقه کشف و به همراه پرونده متهم به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

انتهای پیام/

سارق 70 میلیونی به دام افتاد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.