نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از تولید ملی یکی از مهم‌ترین راهکارها در راستای توسعه اقتصادی کشور است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛سیدمهدی فرشادان نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس ضمن تبریک سال نو گفت: یکی از مهمترین مسائل در دنیا امروز توسعه اقتصادی در هر جامعه و کشوری است و حمایت از تولید ملی یکی از مهم‌ترین راهکارها در راستای توسعه اقتصادی است.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» افزود: عناوین شعار سال‌ها که رهبر معظم انقلاب انتخاب می‌کنند متناسب با نیاز اساسی کشور است.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قطعا حمایت از کالای داخلی، رونق تولید، افزایش اشتغال و بهبود اقتصاد را در کشور به دنبال خواهد داشت.

فرشادان با بیان اینکه توجه و حمایت از کالاهای داخلی به ویژه طی امسال که ایجاد یک میلیون و 33 هزار شغل از سوی دولت هدف‌گذاری شده است، از اهمیت زیادی برخوردار است، خاطرنشان کرد: باید با فرهنگ‌سازی در این زمینه مردم را به خرید کالاهای داخلی ترغیب کنیم تا شاهد رونق بخش تولید و در نتیجه اشتغال پایدار در کشور باشیم.

وی اذعان داشت: در سال گذشته در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید اقداماتی انجام گرفت ولی به نقطه و هدف تعیین شده نرسیدیم.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمایت از تولید در کشور باید از قالب حرف خارج شود و جنبه عملی به خود بگیرد، گفت: مسوولان حمایت از تولید را تنها به وعده و حرف خلاصه نکنند و به صورت جدی با اختصاص برخی مشوق‌ها همچون بخشودگی مالیات، پرداخت تسهیلات و سرمایه در گردش و غیره به صورت عملی در دستور کار قرار دهند.

فرشادان خاطرنشان کرد: برخی از بروکراسی‌ها و موانع در مسیر حمایت از تولید و اشتغال‌زایی در استان کردستان وجود دارد که مسوولان باید در سال‌جاری به صورت ویژه برای رفع این مشکلات اقدام نمایند.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مردم نیز باید با خرید تولیدات داخلی به جای محصولات بی‌کیفیت چینی، از تولیدکنندگان حمایت کنند و با این کار بستر ایجاد اشتغال پایدار را برای رفع بیکاری در استان فراهم سازند.

فرشادان گفت: در راستای تحقق شعار امسال تولیدکنندگان نیز رسالت سنگینی به عهده دارند و باید با تولید محصولات باکیفیت، ضمن افزایش اعتماد جامعه به خرید کالای ایرانی با تولیدات مشابه خارجی رقابت و در هیچ شرایطی کمیت را فدای کیفیت نکنند.

انتهای پیام/ د م

حذف بروکراسی اداری لازمه تحقق شعار امسال است

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.