استاندار اردبیل گفت: از 27 اسفند سال گذشته تاکنون 26 هزار نفر مسافر از جاذبه های گردشگری شهرستان نیر بازدید کرده اند.

اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در بازدید از ستاد خدمات سفر شهرستان نیر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت:  27 اسفند ماه سال گذشته که مسافرت ها آغاز شده تاکنون 26 هزار نفر از جاذبه های گردشگری شهرستان نیر بازدید کرده اند.

وی افزود: در تلاش هستیم طی سه سال آینده با احیای مناطق گردشگری و ایجاد مجتمع های آبدرمانی مدرن در شهرستان نیر این رقم مسافر را به 150 هزار نفر برسانیم.

استاندار اردبیل درادامه به اسکان مسافرین نوروزی هم در شهرستان نیر اشاره کرد و گفت: در شهرستان نیر طی چند روز گذشته یک هزار و 150 نفر مسافر اسکان یافته که در سال گذشته 900 نفر اسکان داده شده بودند که امسال با افزایش روبرو هستیم.

بهنامجو درادامه به عملکرد ستاد سفر شهرستان نیر اشاره کرد و افزود: در بحث امنیت و هدایت مسافرین نوروزی خوشبختانه نیروی انتظامی از عملکرد مناسبی در شهرستان نیر برخوردار می باشد و امنیت کاملا رعایت شده  و هیچ گونه سرقتی در شهرستان نیر با تلاش ماموران نیروی انتظامی اتفاق نیفتاده است.

وی تصریح کرد: همچنین فرمانداری و هلال احمر نیز در بحث پشتیبانی و هدایت مسافرین به مراکز دیدنی و جاذبه های گردشگری بسیار خوب عمل کرده اند.

انتهای پیام/ح

اسکان بیش از یک هزار مسافر در شهرستان نیر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.