وضعیت جوی ۵ تا ۱۱ فروردین ماه در استان گیلان ابری تا نیمه ابری با احتمال بارش متناوب باران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مازیار غلامی، رئیس اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی استان گیلان گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی وضعیت جوی ۶ روز آینده استان ابری تا نیمه ابری با احتمال بارش متناوب باران پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ابرناکی آسمان در این مدت متغیر است، افزود: امروز یک شنبه ۵ فروردین ماه، بامداد تا صبح باد گرم، طی روز کمی تا قسمتی ابری به تدریج با رشد ابر کاهش دما و بعضی از نقاط (به خصوص بعد از ظهر و شب) بارش متناوب باران همراه است.

سرپرست اداره پیش بینی و هواشناسی گیلان اظهار داشت: آسمان گیلان فردا (دوشنبه ۶ فروردین) ابری همراه با کاهش دما، وزش باد و بعضی از ساعات بارش متناوب باران، بعد از ظهر و شب کاهش ابر خواهد بود.

غلامی با بیان اینکه برای روز‌های سه شنبه و چهارشنبه این هفته در گیلان، به ترتیب آسمانی صاف تا قسمتی ابری، کمی تا قسمتی ابری  با احتمال وزش باد گرم پیش بینی می‌شود، خاطرنشان کرد: پنجشنبه ۹ فروردین ماه نیز آسمان نیمه ابری تا ابری، طی شب (آخر وقت) با احتمال بارش متناوب باران است.

وی آسمان گیلان در روز‌های جمعه و شنبه آینده را به ترتیب ابری در بعضی از ساعات با احتمال بارش متناوب باران و کمی تا قسمتی ابری اعلام و تصریح کرد: هر گونه تغییر در الگو‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

 

انتهای پیام/ع

 

آسمان گیلان، ابری تا نیمه ابری در ۶ روز آینده

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.