مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد گفت: نخستین اُپرای عروسکی رستم و سهراب کشور هفتم و هشتم فروردین در مشهد برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین اُپرای عروسکی رستم و سهراب در مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ نرگس شالچیان مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد گفت: برای نخستین بار در کشور اُپرای عروسکی رستم و سهراب استاد قریب‌پور در شهر مشهد اجرا می‌شود.

وی افزود: استاد قریب‌پور در بیش از ۸۰ کشور اروپایی اُپرای عروسکی رستم و سهراب خود را اجرا کرده است که به همت شهرداری مشهد برای نخستین بار در کشور، این اُپرا در مشهد با ۳۰ عروسک گردان انجام می‌شود.

شالچیان با اشاره به اینکه این کاروان امروز به مشهد رسیده است، گفت: این برنامه هفتم و هشتم فروردین در محل مجتمع امام رضا (ع) واقع در پارک ملت برگزار می‌شود٬ علاقه‌مندان می‌توانند از پنجم فروردین بلیت این نمایش را از سایت مشهد گیشه تهیه کنند.

مدیر گردشگری و امور زائران شهرداری مشهد گفت: این برنامه فاخر به مناسبت روز جهانی تئاتر اجرا می‌شود و شامل یک اکران در ساعت ۱۹ روز هفتم فروردین و دو اکران در ساعت ۱۸ و ۲۱ روز هشتم فروردین است.

انتهای پیام// ف. غ.

 



اُپرای عروسکی رستم و سهراب در مشهد مشهد باحضور ۳۰ عروسک گردان

برچسب ها: اخبار فرهنگی ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.