رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به برقراری امنیت پایدار در استان از شناسایی دو متهم به قتل در دشتی خبر داد و گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس عاملان این قتل دستگیر شدند.

متهمان به قتل در دشتی دستگیر شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار علی واعظی صبح امروز در جمع خبرنگاران از اجرای طرح نوروزی پلیس خبر داد و اظهار داشت: این طرح با شعار «آرامش بهاری با نظم و امنیت» و شعار ترافیکی «پرهیز از خطر، آرامش در سفر» تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

وی از افزوده شدن مقر‌های پلیس برای امنیت پایدار در مناطق مختلف استان خبر داد و افزود: علاوه بر ایستگاه‌ها و مقر‌های ثابت پلیس، ۹۰ ایستگاه و مقر سیار در استان بوشهر بر این مجموعه افزوده شده است.

رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به تلاش شبانه‌روزی برای ایجاد آرامش و آسایش مردم در محور‌ها و شهر‌های مختلف استان بوشهر بیان کرد: پلیس در همه مناطق حضوری فعال دارد و با هر نوع تخلف برخورد قاطع قانونی می‌کند و این در حالی است که رصد شبانه‌روزی مخلان نظم و امنیت مورد توجه ویژه پلیس قرار دارد.

واعظی از شناسایی و دستگیری عاملان قتل در دشتی خبر داد و خاطر نشان کرد: بامداد ۲۸ اسفند گذشته جسد بی جان مرد ۲۹ ساله‌ای در زمین‌های کشاورزی اطراف یکی از روستا‌های شهرستان دشتی کشف شد.

وی از خفه شدن مقتول خبر داد و بیان کرد: با بررسی‌های پلیسی مشخص شد مقتول پس از درگیری با قاتل یا قاتلان بر اثر خفگی جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به شناسایی دو مظنون به قتل گفت: تحقیقات تکمیلی کارآگاهان کشف جرم پلیس آگاهی منجر به شناسایی هویت دونفر عامل قتل شد که متواری شده بودند.

واعظی از شناسایی و دستگیری متهمان در دشتی خبر داد و تصریح کرد: با تلاش کارگاهان پلیس، مخفیگاه متهمان متواری در یکی از روستا‌های شهرستان دشتی شناسایی و در یک عملیات پلیسی هر دونفر دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه ۲۴ ساعت پس از دستگیری یکی از متهمان به قتل مقتول با همکاری همدستش اعتراف کردخاطرنشان کرد:متهمان پس از تکمیل تحقیقات به مرجع قصایی استان بوشهر معرفی شدند.

رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به اینکه امنیت در استان برقرار است افزود: ایمنی و امنیت در استان با تلاش شبانه روزی پلیس و همکاری مردم برقرار است و تمام مردم به ویژه گردشگران از آرامش و آسایش نسبی برخوردار هستند.

واعظی با اشاره به راه اندازی قرارگاه نوروزی امام علی (ع) پلیس گفت: این قرارگاه در طول ایام تعطیلات نوروزی تا پایان روز طبیعت دایر و فعال است و از حداکثر ظرفیت و امکانات موجود استان برای خدمت‌رسانی مناسب به عموم شهروندان و مسافران نوروزی استفاده می‌شود.

وی از ایجاد گشت‌های نوروزی برای ارتقا امنیت در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: گشت‌های خودرویی، موتوری و پیاده پلیس در استان بوشهر راه‌ندازی شده و خدمات مورد نیاز شهروندان در عرصه‌های مختلف ارائه می‌شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تاکید کرد: برای تامین امنیت بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها و برنامه‌ریزی لازم برای مراقبت از محلات و منازل توسط گشت‌های انتظامی و حضور مستمر پلیس مورد توجه است و به‌صورت ویژه و مضاعف پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/م

 عاملان قتل در شهرستان دشتی دستگیر شدند

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.