کارشناس فوتبال گفت: بازی با تیم ملی تونس شبیه سازی مناسبی برای دیدار با مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود.

بیژن ذوالفقار نسب در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره شکست تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تونس اظهار کرد: در یکی، 2 سال اخیر دیدار با  تیم ملی فوتبال تونس از معدود بازی های تدارکاتی تیم ملی ایران بود که کیفیت لازم را داشت و محک خوبی تیم ملی خورد.

او ادامه داد: کشورهای تونس، مراکش و کشورهای حاشیه مدیترانه سبک فوتبالشان برگرفته از فرانسه است و بازی تدارکاتی با تونس شبیه سازی مناسبی برای دیدار با مراکش در جام جهانی 2018 روسیه بود.

ذوالفقارنسب بیان کرد: شرایط بازی با تیم ملی تونس طبیعی نبود و کمتر زمانی رخ می دهد که بازی تدارکاتی میان تیم ملی 2 کشور در زمین با کیفیت پایین برگزار شود. در مجموع بازی خوبی بود و نقاط ضعف و قوت تیم ملی مشخص شد.

کارشناس فوتبال درباره اشتباهات دفاعی در گل خوردن تیم ملی فوتبال تصریح کرد: سرعت بازی و شرایط زمین دست به دست هم داد تا خط دفاع ما دچار اشتباه شود و گل به خودی دریافت کنیم. به هر حال 98 درصد گل ها از اتفاقات فوتبالی به ثمر می رسد و کسی را نباید مقصر این موضوع دانست. تیم ملی تونس چند دقیقه ای به دروازه ما فشار آورد و گل عادی به ثمر رساند.

او درباره بازی تدارکاتی  تیم ملی ایران برابر الجزایر اظهار کرد: کشورهای تونس، الجزایر و مراکش فوتبالشان شبیه به هم است و بازی با الجزایر محک خوبی برای دیدار مقابل مراکش در جام جهانی روسیه است.

ذوالفقار نسب درپایان خاطر نشان کرد: سبک بازی تیم های ملی ترکیه و یونان شبیه فوتبال پرتغال و اسپانیا است و این 2 بازی دوستانه می تواند برای تیم ملی فوتبال کشورمان مفید باشد.

انتهای پیام/

اظهارات ذوالفقارنسب درباره شکست تیم ملی ایران برابر تونس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار