معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از انجام 376 مورد نظارت و بازرسی از اماکن گردشگری این استان طی بازه زمانی 27 اسفند سال گذشته تا دوم فروردین امسال خبر داد.

قادر تقی زاده، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، تصریح کرد: از این تعداد 168 بازدید از مراکز اقامتی، 99 مورد از رستوران ها و مراکز بین راهی و 28 مورد از دفاتر خدمات مسافرتی انجام شده است.

وی اضافه کرد: در پی بازدیدها 28 فقره تشویق اعطا شده که 9 مورد به مراکز اقامتی و 3 مورد به مراکز پذیرایی بین راهی اختصاص یافته است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل همچنین به صدور 17 فقره تذکر اشاره  و تاکید کرد: از این میزان 11 مورد به مراکز اقامتی، 4 مورد به مراکز پذیرایی و 2 مورد به دفاتر خدمات مسافرتی اختصاص یافته است.

تقی زاده همچنین به صدور 3 اخطار کتبی نیز اشاره و تاکید کرد: دو اخطار به مراکز پذیرایی و یک مورد به مراکز اقامتی ارائه شده است.

وی تعداد شکایت واصله را نیز 6 فقره عنوان و اضافه کرد: سه مورد از شکایات در دست رسیدگی بوده و به سه مورد دیگر رسیدگی شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: از 27 اسفند سال گذشته تا دوم فروردین ماه سال جاری در مراکز اقامتی استان شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمان پذیر، خانه مسافر، اسکان فرهنگیان، مهمان سراها و سایر اقامتگاه ها، 55 هزار و 802 مسافر اقامت داشتند.

انتهای پیام/ح

بازرسی از مراکز گردشگری اردبیل

برچسب ها: گردشگری ، بازرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.