سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری ومدیرکل دفتر استاندار سیستان و بلوچستان امروز باحضور در کنسولگری پاکستان در زاهدان، روز ملی این کشور را به سرکنسول جمهوری اسلامی پاکستان تبریک گفت

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مرعشی سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان در این دیدار گفت: تاسیس جمهوری اسلامی در ایران و پاکستان از مهمترین مشترکات این ۲ کشور است.

محمدهادی مرعشی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران نخستین کشوری بود که جمهوری اسلامی پاکستان را به رسمیت شناخت و این ۲ کشور به دلیل مشترکات زیاد تاریخی، فرهنگی و دینی روابط ناگسستنی با یکدیگر دارند.

وی با اشاره به مرز مشترک طولانی ایران و پاکستان افزود: ‏مردم و مرزنشینان ۲ کشور با ارتباطات و قرابت‌های زیاد، هیچ گونه اختلاف و مشکلی با یکدیگر ندارند.

وی ادامه داد: افرادی که بدنبال ایجاد ناامنی در این مرز‌ها هستند، خارج از این ۲ کشور بوده و مطامع آنان در ایجاد نا آرامی در ایران و پاکستان است.

وی تاکید کرد: به لطف خداوند با تعامل خوب دولت‌های ایران و پاکستان، مراودات و همکاری‌های بسیاری در حوزه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی میان ۲ کشور برقرار است.

محمد رفیع سرکنسول پاکستان در زاهدان نیز در این دیدار ضمن تشکر از مقامات جمهوری اسلامی ایران در سیستان و بلوچستان، به نیابت از نخست وزیر و رئیس جمهور این کشور پیام آنان را برای بزرگداشت روز ملی پاکستان قرائت کرد.

انتهای پیام/ع

دیدار معاون استاندار با سرکنسول پاکستان 

برچسب ها: استانداری ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار