نماینده شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی به کمپین نه به تصادف جاده‌ای جمعیت هلال احمر پیوست.

نماینده مجلس به کمپین نه به تصادفات جاده‌ای پیوستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سکینه الماسی روز جمعه در بازدید از پست طرح ایمنی و سلامت نوروزی جمعیت هلال احمر شهرستان دیر از زحمات آن‌ها در ایام نوروز قدردانی کرد.

وی در این بازدید ضمن امضای میثاق نامه کمپین نه به تصادفات جاده ای، گفت: راه اندازی این کمپین توسط سازمان جوانان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران حرکتی مثبت برای کاهش حوادث جاده‌ای است.

نماینده دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با حادثه خیز بودن جاده دیر به بردخون گفت: فاز ۲ تعریض جاده دیر به سمت بردخون به طول یکهزار مترمربع توسط شهرداری در دست اجراست و امیدواریم که ادامه این جاده در دستور کار مسئولان شهرستان دیر و استان بوشهر قرار گیرد.

وی بیان کرد: به دلیل اینکه شهر دیر، بردخون و روستا‌های ساحلی تابعه در حاشیه جاده قراردارند، اتوبان دیر به سمت بوشهر با ایجاد باند دوم باید در کنار این شهر‌ها و روستا‌ها گذر کند تا زمینه عمران و آبادانی شهرستان فراهم شود.

رئیس جمعیت هلال احمر دیر گفت: ۱۰۰ نفر از اعضای جوانان، داوطلبان و امدادگران این جمعیت در پنج پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و راهنمایی در طرح به رفت در خدمات رسانی به گردشگران دیر فعال هستند.

مهدی نظامیان افزود: ایستگاه سلامت با هدف انجام آزمایش قند خون و فشار خون و توزیع بروشور‌های بهداشتی در بین مسافران از فعالیت‌های جوانان هلال احمر دیر است.

وی اضافه کرد' مسافران نوروزی، مدیران دستگاه‌های اجرایی و مردم، از کمپین بهبود رفتار‌های ترافیکی ' به رفت - نه به تصادفات' در پست هلال احمر این شهرستان استقبال کردند.

کمپین نه به تصادفات جاده‌ای با هدف آگاه سازی مردم برای کاهش تصادفات و تلفات آن به همت جمعیت هلال احمر کشور ایجاد شده است.

انتهای پیام/م

نماینده شهرستان‌های کنگان، دیر، جم و عسلویه به کمپین نه به تصادفات جاده‌ای پیوست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.