استقبال وزیران صهیونیست از ورود بولتون به کاخ سفید

وزیران صهیونیست از انتخاب نماینده سابق سازمان ملل به عنوان مشاور امنیت ملی جدید کاخ سفید استقبال کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزیران کابینه رژیم صهیونیستی روز جمعه از اقدام دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در انتصاب جان بولتون به عنوان مشاور امنیت ملی جدید خود استقبال کردند و وی را دوست و حامی «اسرائیل» دانستند.

بر این اساس، نفتالی بنت، وزیر آموزش رژیم صهیونیستی،  در پیامی توئیتری از انتصاب جان بولتون به عنوان مشاور امنیت ملی جدید آمریکا به عنوان انتصابی «بزرگ» یاد کرد و بولتون را یک «کارشناس امنیتی فوق‌العاده، دیپلمات باتجربه و دوست قابل اعتماد اسرائیل» دانست.

زیو الکین، وزیر محیط زیست رژیم اشغالگر قدس و از اعضای حزب لیکود نیز گفت بولتون «فرد شناخته‌نشده‌ای برای اسرائیل نیست.» او در ادامه اظهارات خود تاکید کرد که بولتون سال‌ها از جمله زمانی که به عنوان نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد کار می‌کرد، بدون شک دوست اسرائیل بوده است.

وزیر محیط زیست رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: «تردیدی ندارم که برای ما کار با وی راحت خواهد بود.»

ایلیت شاکید، وزیر دادگستری رژیم اشغالگر، در اظهاراتی گفت: «ترامپ به انتصاب دوستان واقعی اسرائیل به سمت‌های بلندپایه ادامه می‌دهد. جان بولتون نیز جزو این افراد است.»

او با انتشار بیانیه‌ای انتصاب بولتون را به این سمت یک انتصاب «عالی» دانست و گفت وی تجربیات زیادی دارد و فردی «متفکر» است. وزیر دادگستری اسرائیل افزود دولت ترامپ در حال تبدیل شدن به دوست‌ترین دولت برای اسرائیل است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار