فرمانده نیروی انتظامی گفت:تصادفات جاده‌ای نوروز پنج در صد کمتر از مدت مشابه پارسال و تعداد جان باختگان هم چهار درصد در این مدت کمتر شده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار حسین اشتری  امروز در حاشیه سفر به اصفهان در جمع خبرنگاران با تبریک سال جدید اظهار کرد: سال 97 با هماهنگی خوبی که نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های خدماتی داشته‌اند شروع‌شده و مشکل خاصی را تاکنون نداشتیم و سفرهای مردم عزیز به‌ خوبی صورت گرفته است.

وی بابیان اینکه مسافران با نظم و امنیت کامل در استان اصفهان و سایر استان‌های کشور حضور پیدا کرده‌اند، افزود: در استان اصفهان و سایر استان‌های کشور وضعیت خوبی داریم و مشکلی وجود ندارد.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به نقش مؤثر همیاران پلیس در کاهش حوادث جاده‌ای گفت: همیاران پلیس همین که در داخل خودرو هستند تذکراتی را به راننده می‌دهند و این بسیار مؤثر بوده و خیلی از رانندگان به تأثیر اقدام همیاران پلیس اذعان دارند.

اشتری تصریح کرد: طرح همیاران پلیس در کشورهای دیگر به این شکل نیست و این ابتکار خوبی در جمهوری اسلامی بوده و اثر خوبی داشته، البته در کشورهای به طریق دیگر اطلاع‌رسانی انجام می‌شود.

وی در جمع‌بندی این بخش از صحبت‌های خود بیان کرد: همیاران پلیس بعد از آنکه به سنی می‌رسند که می‌توانند رانندگی کنند از تجربه خوبی برخوردار هستند و اشراف خوبی به قوانین دارند.

فرمانده نیروی انتظامی در پایان با تأکید بر اینکه تمام دستگاه‌های خدماتی درعرصه خدمت‌رسانی حضور دارند و با زحماتشان موجب آسایش مهمانان عزیز هستند، عنوان کرد: امیدواریم با کمک همه، مسافران سفر خوبی را داشته باشند و همکاران بنده هم 24 ساعته در خدمت مسافران عزیز و رانندگان هستند و از رانندگان می‌خواهیم توصیه‌های پلیس را مدنظر قرار بدهند.

 

انتهای پیام/م

 

سفرفرمانده نیروی انتظامی به اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.