مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان اعلام کرد: در نخستین روز از سال جدید حدود ۲۰۰ هزار نفر به باغ رضوان مراجعه کرده اند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید رضا جعفریان  اظهار کرد: آرامستان باغ رضوان به عنوان اصلی ترین آرامستان شهر در ایام نوروز پذیرای بیش از صدها هزار زائر و مراجعه کننده است به طوری که روز گذشته همزمان با نخستین روز سال جدید ۲۰۰ هزار نفر به این آرامستان مراجعه کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه زمان سال تحویل عصر روز ۲۹ اسفندماه بود، تعدادی از شهروندان اصفهانی در این روز به باغ رضوان مراجعه کردند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان ادامه داد: با وجود تعدادی بالای مراجعه کنندگان به باغ رضوان با تدابیر اندیشیده شده ، حضور پرسنل و کارکنان سازمان آرامستان‌ها، پلیس راهور و نیروی انتظامی با همکاری گشت های رفع تخلفات شهری شاهد ترافیک روان و منظم در مجموعه آرامستان باغ رضوان بودیم.

جعفریان با اشاره به راه اندازی استودیو رادیو نوای رحمت گفت: در این استودیو گویندگان رادیو  در دو بخش صبح و بعدازظهر به صورت زنده برنامه فرهنگی اجتماعی اجرا کردند، همچنین از طریق این استودیو و راه اندازی مانیتورینگ خدمات فرهنگی، ترافیکی و ... به زائران اطلاع رسانی شد.

وی از توزیع نقشه راهنمای آرامستان و زیارت‌نامه اهل قبور خبر داد و گفت: در نخستین روز از سال جدید نماز ظهر و عصر به صورت جماعت در حسینیه صاحب الزمان و حسینیه شهدای باغ رضوان برگزار شد.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان ادامه داد: تعمیرگاه سیار خدمات نیز در آرامستان حضور داشت تا در صورت نیاز به شهروندان سرویس دهی کند.

جعفریان به فعالیت های انجام شده در راستای زیباسازی آرامستان باغ رضوان اشاره و اظهار کرد: طراحی و آماده سازی المان های یادمان شهداء و شهدای گمنام و همچنین فضاسازی و محوطه سازی قطعه شهدای گمنام، آذین بندی آرامستان باغ رضوان و نصب هفت سین قرآنی از فعالیت هایی است که در آرامستان برای ایام عید انجام شده است.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: شهرداری ، نوروز 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار