رئیس پلیس راه استان بوشهر از وقوع یک حادثه رانندگی و فوت شدن عابر پیاده در بوشهر خبر داد.

سرعت زیاد عامل تصادف و فوت راکب موتورسیکلتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سرهنگ جابر پاپری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ایام نوروز همه باید مراقبت بیشتری در هنگام رانندگی داشته باشیم و با رعایت قوانین باعث کاهش حوادث شویم.

وی با ارائه نکات ایمنی برای سفر‌های نوروزی اضافه کرد: همیشه قبل از سفر از سلامت فنی و وجود تجهیزات ایمنی در وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنید.

پاپری با بیان اینکه سرعت و سبقت غیرمجاز از عوامل حادثه ساز در رانندگی است، گفت: با پرهیز از این دو عامل سفری ایمن را برای خود رقم بزنید.

رئیس پلیس راه استان بوشهر تصریح کرد: رانندگان باید برای رفع خستگی، به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر رانندگی، ۱۰ دقیقه، از خودرو پیاده شوند، آبی به صورت زده و کمی نرمش انجام دهید تا خستگی از تنشان بیرون رود.

پاپری ادامه داد: شب گذشته ماموران پلیس راه پس از اطلاع از برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با عابر پیاده در بزرگراه خلیج فارس، بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی گفت: متاسفانه در این حادثه رانندگی که به علت عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه و کافی نبودن دید، از سوی راکب موتورسوار اتفاق افتاد، یک نفر عابر پیاده به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شد.

رئیس پلیس راه استان بوشهر در پایان از تمام رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند و از پرداختن به کار‌هایی که موجبات حواس پرتی رانندگان را فراهم می‌کند، بپرهیزند.

انتهای پیام/م

تخطی از سرعت مطمئنه راکب موتورسیکلت حادثه آفرید

 
برچسب ها: اخبار حوادث ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.