فرمانده انتظامی شهرستان دشتی استان بوشهر گفت: شمار تصادف‌های فوتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته شامل درون شهری ۶۷ درصد و برون شهری ۱۳ درصد در این شهرستان کاهش داشته است.

تصادف‌های منجر به فوت دردشتی بوشهر ۶۷ درصد کاهش یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ جهانبخش صیادی روز سه شنبه درنشست با خبرنگاران افزود: همچنین با مشارکت مردم سرقت‌های مسلحانه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد کاهش یافت.

وی یادآورشد: تمهیدات لازم برای چهارشنبه آخر سال و برنامه کامل برای عید نوروز اندیشده شده تا مردم و به ویژه جوانان به صورت سالم و به دور از فضای تخریب به جشن چهارشنبه سوری و تعطیلات آخر سال و عید نوروز بپردازند.

فرمانده انظتامی شهرستان دشتی اظهارداشت: پلیس با افرادی که در چهارشنبه آخر سال سبب بی‌نظمی و ایجاد مزاحمت برای مردم شوند به شدت برخورد خواهد کرد.

صیادی افزود: در سال ۹۶ بیش از یک هزار خودروی حامل کالای قاچاق (خودوری شوتی) در شهرستان دشتی توقیف شد که نسبت به سال گذشته ۶۸ درصد افزایش داشته است.

وی از همکاری اصحاب رسانه شهرستان دشتی برای انعکاس خدمات پلیس و بیان نقطه نظرات و مشکلات مردم تقدیر کرد و خواستار تداوم و توسعه همکاری رسانه‌ها در سال آینده با این نیرو شد.

انتهای پیام/م

کاهش تصادف‌های منجر به فوت دردشتی 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.