رئیس پلیس راه مازندران از فعالیت هزار راهور محله و ۱۰۰ بازرس نامحسوس در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در بازدید از قرارگاه نوروزی ستاد فرماندهی انتظامی آمل با بیان اینکه پلیس راه مازندران از ۲۳ اسفند تا ۱۵ فروردین در آماده باش قرار دارد گفت: ۵۰۰ نیرو در غالب ۱۵۰ تیم در طرح نوروزی پلیس راه استان مازندران حضور دارند.

وی افزود: امکاناتی از سایر رده‌های انتظامی همانند پلیس راه کشور و نیروی کمکی از پلیس راهور ناجا، استانداری و شورای ترافیک، فرمانداران و بخشداران در این طرح به پلیس راه مازندران کمک خواهند کرد.

سرهنگ قدمی گفت: رانندگان با رعایت قوانین و سرعت مجاز میتوانند در اجرای این طرح به پلیس یاری دهند.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه نقاط حادثه خیز در مازندران پوشش داده شده و تیم‌های پلیس مستقر هستند، افزود: برخی گلوگاه‌های ترافیکی همانند جاده سوادکوه در محدوده سرخ‌کلا، جاده هراز در تونل اول، تونل خانزاد که تونل جانبی افتتاح و به بهره برداری رسید مشکلاتشان برطرف شد که موجب تسهیل در رفت و آمد مسافران نوروزی خواهند شد.

وی با اشاره به برخی طرح‌های ترافیکی در جاده هراز در ایام عید گفت: در زمان ورود و خروج مسافران اگر چاره‌ای نباشد مجبور به یکطرفه کردن برخی مسیر‌ها خواهیم شد و برای امسال پیش بینی شده که در زمان بازگشت مسافران مسیر یک طرفه خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه در صورت عدم یک طرفه کردن مسیر، گره‌های ترافیکی ایجاد خواهد شد که ممکن است باعث معطلی چندین ساعته و حتی یک روزه مسافران شود، افزود: ممکن است با اجرای این طرح بومیان منطقه مقداری اذیت شوند، اما مردم بدانند که چاره‌ای نیست و انتخاب بین بد و بدتر است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه تخلفات حادثه ساز منجر به توقیف وسیله نقلیه تا ۷۲ ساعت خواهد شد، گفت: سرعت و سبقت غیرمجاز و تجاوز به سمت چب از اهم تخلفاتی است که به پلیس به جد برخورد خواهد کرد

وی با اشاره به اینکه مسافران نوروزی سرعت مطمنه را رعایت کنند، افزود: مسافرانی که با راه‌های مازندران آشنا نیستند توجه ویژه‌ای به علائم و تابلو‌ها داشته باشند.

قدمی خواستار عبور نکردن مسافران از شانه‌های خاکی در مزان مواجه شدن با ترافیک و راهبندان‌ها شد.

انتهای پیام/آ

پلیس های راهور افتخاری در خدمت مسافران نوروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار