رئیس هیأت گلف استان اصفهان گفت: طی توافق با شهرداری قرار شده است 10 زمین مینی‌گلف در اصفهان احداث شود که کمک بزرگی به ورزش خواهد شد.

فرهاد رحیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگا  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ردر خصوص وضعیت هیأت گلف اظهار داشت: هیأت گلف وضعیت خوبی را پشت سر گذاشت، 3 تیم در لیگ برتر گلف داریم، در بخش همگانی نیز فعالیت‌های زیادی انجام شد و در حال معرفی گلف به مردم جامعه هستیم.

وی افزود: طی توافق با شهرداری قرار شده است 10 زمین مینی‌گلف در اصفهان احداث شود و کمک بزرگی به ورزش خواهد شد؛ دوره‌های آموزش مربی و توجیهی گلف را داشته‌ایم تا بتوانیم ورزش مینی‌گلف که به صورت تفریحی و همگانی است را در بین مردم ترویج دهیم.

رئیس هیأت گلف استان اصفهان ادامه داد: همه تقویم هیأت اجرا شد و حتی در برخی موارد فراتر از تقویم هیأت و فدراسیون عمل شد، در حال پیگیری فعال کردن شهرستان‌ها در رشته گلف هستیم؛ اگر به دنبال توسعه گلف هستیم باید زیر‌ساخت‌ها و منابع انسانی را توسعه دهیم و در کنار این موارد مسائل مالی نیز بسیار پر‌اهمیت است.

رحیمی با اشاره به ورزش استان در سال 96 تصریح کرد: ثبات و آرامش موجود در فضای ورزش اصفهان بزرگ‌ترین نقطه قوت ورزش استان بود؛ همچنین افتتاح ورزشگاه نقش جهان بسیار خوشحال کننده بود و برای پیشرفت ورزش استان بسیار مؤثر خواهد بود.

وی در پایان یادآور شد: قهرمانی سهراب مرادی در وزنه‌برداری جهان نیز از اتفاقات خوب و شیرین سال 96 بود و در سال گذشته خیرین نقش پر‌رنگی در ورزش اصفهان داشتند و شاهد افتتاح پروژه‌های خیر‌ساز بزرگی در اصفهان بودیم.

 

انتهای پیام/م

 

به دنبال معرفی گلف به مردم هستیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.