دبیر فدراسیون گلف کشور گفت: برگزاری مسابقات بین‌المللی در تهران، ارتقا سطح فنی بازیکنان و مربیان ایرانی را به همراه داشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، فریدون یوسف‌شاهی عصر امروز در جریان برگزاری مسابقات لیگ دسته یک گلف در اصفهان اظهار کرد: گلف در استان‌ها روند رو به رشدی را آغاز کرده است.

وی در تشریح این ادعا افزود: امسال در مسابقات قهرمانی کشور که اوایل تیرماه سال جاری در تهران برگزار شد، استان‌ها استقبال خوبی از این مسابقات کرده بودند و 16 تیم در این پیکارها حضور داشتند.

دبیر فدراسیون گلف کشور بابیان اینکه درگذشته بیشتر بازیکنان و تیم‌های فعال گلف از خوزستان بودند، یادآور شد: بااین‌حال در مسابقات قهرمانی کشور، برخی استان‌ها، تیم خوزستان را پشت سر گذاشتند که این موضوع از پیشرفت رشته گلف حکایت دارد.

وی تصریح کرد: فدراسیون گلف برای توسعه این رشته برنامه دارد و در همین راستا، در نظر داریم برای تربیت بازیکنانی قوی و با تکنیک، اردوهای متمرکز زیر نظر مربیان برجسته برگزار کنیم که در هر رده سنی از 6 بازیکن برتر دعوت خواهد شد.

یوسف‌شاهی با اشاره به برگزاری رقابت‌های بین‌المللی تهران متذکر شد: برگزاری این رقابت‌ها که برای اولین بار با حضور 4 تیم خارجی در ایران برگزار شد، تأثیر قابل‌توجهی در ارتقا توان و تجربه مربیان و بازیکنان ایرانی داشت.

 مسابقات گلف لیگ دسته یک به‌صورت دوره‌ای به میزبانی اصفهان و در زمین گلف نقش‌جهان برگزار می‌شود و تیم‌های اردبیل، مازندران، قم، هندیجان، شهید شهنی فیض خوزستان، شاهین‌شهر و چهارمحال و بختیاری در این پیکارها حضور دارند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.