آغاز فعالیت بیش از ۲۰۰ عضو جوان جمعیت هلال احمردر پست‌های ایمنی و سلامت

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت:: در طرح نوروزی ۹۷ بیش از ۲۰۰ عضو جوان جمعیت هلال احمرخراسان شمالی در پست‌های ایمنی و سلامت فعالیت می‌کنند.

مهدی علی آبادی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛ با بیان اینکه طرح‌های مختلف فرهنگی و آموزشی در تعطیلات نوروز ۹۷، جوانان هلال احمر از ۲۸ اسفند تا ۱۴ فروردین ماه ۹۷ در استان اجرا می‌شود، افزود: امسال در هجدهمین مرحله از طرح ملی ایمنی و سلامت، جوانان به صورت داوطلبانه و با هدف ترویج فرهنگ پیشگیری از تصادفات در ۲۴ پست ثابت و سیار در مبادی ورودی شهر‌ها و تفرجگاه‌ها حضور یافته و به مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند.
وی گفت: پست‌های ثابت و سیار در سه محور سلامتی، ایمنی و فرهنگی و خیمه‌های سیار سلامت و خیمه‌های نماز نیز در حاشیه تفرجگا‌ها و مبادی ورودی استان علاوه بر توزیع نقشه و بروشور‌های سلامتی میان مسافران، خدماتی همچون فشار خون و تست قند خون به آنان ارائه می‌دهند.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمراستان همچنین به کمپین «نه به تصادفات جاده‌ای» که از دو سال گذشته و با هدف حساس‌کردن آحاد جامعه و مسئولان به تصادفات راه‌اندازی شده، اشاره و تصریح کرد: هدف این کمپین ایجاد تغییر در رفتار رانندگان و کاهش تصادفات جاده‌ای است.
علی آبادی ایجاد فضای دوستدار کودک در پست‌های نوروزی، طرح بهرفت (بهبود رفتار‌های ترافیکی)، اجرای طرح پیمان، طرح سحاب و ایجاد ایستگاه مشترک در مبادی ورودی خراسان شمالی با استان گلستان و خراسان رضوری برای فعالیت‌های بشر دوستانه را از دیگربرنامه‌های فرهنگی در این ایام عنوان کرد.
انتهای پیام/آ


اجرای طرح‌های نوروزی هلال احمر در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.