وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:مشکلی در آنتن دهی تلفن همراه درمناطق دفاع مقدس نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یادمان شهدای شلمچه در خرمشهر گفت:با همکاری اپراتورهای تلفن همراه، ظرفیت مناسبی برای برقراری ارتباط تلفنی مشترکان در مناطق یادمانی هشت سال دفاع مقدس فراهم شده است.

محمدجواد آذری جهرمی افزود:پس از دستور رهبر معظم انقلاب در خصوص توجه به راهیان نور، کار گروه موسمی در وزارت ارتباطات تشکیل شده و رومینگ ارتباطی تلفن همراه علاوه بر جاده ها و روستاها در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس نیز ایجاد شد.

وی گفت:در استان خوزستان نیز برای تسهیل در ارتباط تلفنی هموطنان، برخی از مناطق به ویژه در شمال این استان که پوشش آنتن دهی نداشتند با بسترسازی و ایجاد ظرفیت مناسب از امروز مشکل ارتباطی آنها برطرف شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات حرکت راهیان نور و حضور جوانان در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس را تقویت کننده روحیه خودباوری در میان نسل جوان توصیف کرد و افزود: امروز با تغییر بین نسلی روبه رو هستیم و جوانانی که نه پیش از پیروزی انقلاب را دیدند و نه مشکلاتی که جوانان دهه های قبل تجربه کردند.

آذری جهرمی گفت: نسل جوان باید این واقعیت را به خوبی بشناسد که امنیت و آرامشی امروز کشور، مدیون تلاش ها و جانفشانی کسانی است که در اوج دشمنی رژیم ها و دولت هایی که امروز خود را دوست مردم ایران قلمداد می کنند، جان خود را نثار انقلاب و ایران اسلامی کردند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح دوشنبه در سفری یک روزه از طریق فرودگاه دزفول وارد خوزستان شد و ضمن بازدید از چند یادمان دفاع مقدس از نزدیک با حال و هوای معنوی این مناطق آشنا شد.

وی در نشست هایی با مسئولان شهرستان های دزفول اندیمشک نیز شرکت کرد.

انتهای پیام /د

برطرف شدن مشکل ارتباطی در یادمان های دفاع مقدس

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.