اعطای حکم بازنشستگی بیمه روستایی بیش از ۵۰۰ نفر در اردبیل

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اردبیل از اعطای حکم بازنشستگی بیمه روستایی بیش از ۵۰۰ نفر در اردبیل خبر داد.

رضا عبداللهی، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: در مراسمی به صورت نمادین حکم بازنشستگی بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر بیش از ۵۰۰ نفر در روستای نوشهر هیر اعطا شد.

وی با اشاره به این که 47 هزار نفر در حال حاضر زیرپوشش بیمه روستایی قرار دارند گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام یافته 208 هزار نفر زیرپوشش بیمه صندوق روستایی و عشایر در اردبیل قرار می‌گیرند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اردبیل با اشاره به اینکه صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، عشایر و کشاورزان در مجموع سه مزیت کلی برای جامعه هدف بیمه دارد، افزود:  بازنشستگی، از کار افتادگی و فوتی در واقع سه مزیت این صندوق بیمه اجتماعی است که در کل کشور با صلاح‌دید مسئولان دولتی در حال فعالیت می‌باشد.

عبداللهی گفت: با نظر مساعد دولت از سال 90 تا به امروز تعداد مشمولین بیمه اجتماعی روستاییان، عشایر و کشاورزان افزایش یافته است که در همین رابطه مقرر شده است تا شهرهای با جمعیت کمتر از 20 هزار نفر هم می‌توانند تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، عشایر و کشاورزان در تمام مناطق کشور باشند.

وی شعار دولت را "همه باید زیر چتر بیمه باشند" دانست و اظهار کرد: بحث بیمه شدن و بیمه کردن فرد یک بحث اختیاری است و تا مردم تصمیم نگیرند نمی‌شود آنها را بیمه کرد اما در این حوزه ما وظیفه داریم تا مبلغ بوده و با تبلبغ و تشویق مردم کشور نسبت به اقدام آنان به بیمه مشکل اجتماعی و معیشتی آنان را تا حدی برطرف‌ سازیم که خوشبختانه در این امر نیز تا به امروز موفق بودیم.

وی افزود: توسعه روستایی و بازسازی روستایی امری است که هم‌اکنون به جد مورد توجه دولت است و نیاز است تا در این راستا تمامی دستگاههای اجرایی نیز تعامل سازنده‌ای داشته اند.

انتهای پیام/ح

اعطای حکم بازنشستگی بیمه روستایی در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.