امام جمعه شهرستان آمل گفت: تا امنیت پایدار نداشته باشیم، نمی‌توانیم راه موفقیت را در به دست آوردن توسعه پایدار طی کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  حجت الاسلام مرتضوی امام جمعه شهرستان" آمل در جمع فرماندهی و مسئولان انتظامی شهرستان آمل در قرارگاه نوروزی پلیس با بیان اینکه ماه رجب ماه عمل صالح است، گفت: در این ماه بهترین فرصت است تا با اعمال صالح، دل‌ها را از زنگار پاک کنیم و چه سعادتی بالاتر از اینکه نیروی انتظامی از همه لذت‌ها چشم پوشی کرده تا در خدمت مسافران نوروزی و شهروندان باشد این تقارن را ما به فال نیک می‌گیریم.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم یک فرصت و یک رحمت الهی است، افزود: تشکیل و تجهیز این قرارگاه و حضور در این سنگر خدمت یک فرصت است برای جلب رحمت الهی و باید از این فرصت به دست آمده فرصت سوزی نکنیم و استفاده کنیم برای خذمت رسانی به مردم.

حجت الاسلام مرتضوی با اشاره به اهمیت و جایگاه نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی علیرغم کاستی‌ها و مشکلات همیشه مایه خیر و برکت بوده و مهربانی، بصیرت، تدبیر و خدمت، جز لاینفک پلیس انقلابی و ایرانی است.

سرهنگ آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل نیز گفت: پلیس با تمام توان در راستای امنیت بخشی شهروندان با آمادگی کامل تا پایان تعطیلات نوروزی خدمت رسان شهروندان است و در این طریق نیاز به تعامل و همراهی همه شهروندان را داریم که بدون همکاری مردم حصول امنیت پایدار کاری صعب است.

وی گفت:توجه شهروندان به هشدار‌های انتظامی و التزام به قوانین و مقررات، بهترین عیدی شهروندان به پلیس و امنیت پایدار عیدی پلیس به شهروندان است.

انتهای پیام/آ

توسعه پایدار نیازمند امنیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.